Departament: FINANCIAR CONTABIL
Sub-departament: ----
Denumirea postului: DIRECTOR ECONOMIC
Subordonare: DIRECTOR GENERAL
post superior ----
posturi subordonate CASIER, CONTABIL
Cerinţele postului:
- pregătire: studii superioare, profil economic;
- vechime în activitate 5 ani;
- experinţă în probleme financiar-contabile;
alte cerinţe fără cazier
-
Atribuţii, competenţe, responsabilităţi:
- Evidenţa contractelor de muncă şi actele adiţionale acestora
- Decizii şi acte adiţionale modificări salarii
- Depunerea statelor de plată lunare şi a plăţilor aferente acestora
- Depunerea declaraţiilor la Casa de pensii, A.J.O.F.M., C.A.S.S., Administraţia finanţelor publice
- Evidenţa primară a registrului de casă, cu urmărirea şi evidenţierea corectă a tuturor documentelor ce stau la baza încasărilor şi plăţilor
- Urmărirea întocmirii corecte a tuturor documentelor de evidenţă primară
- Evidenţierea în analitice a tuturor clienţilor şi furnizorilor şi confruntarea la sfârşitul fiecărei luni a soldurilor, cu evidenţa contabilă.
1) În cadrul acestor evidenţe se va ocupa de primirea la timp şi verificarea documentelor de evidenţă primară, urmărind înainte de înregistrare în mod deosebit, dacă acestea poartă vizele de certificare de compartiment şi semnăturile persoanelor autorizate.
2) Va respecta strict legislaţia în vigoare a planului de conturi şi instrucţiunile de aplicare a acestora în evidenţa sintetică şi analitică a conturilor.
3) Va aprofunda permanent actele normative în domeniu, urmărind punerea lor în practica financiar-contabilă.
4) Răspunde de legalitatea şi corectitudinea tuturor înregistrărilor contabile privind conturile de care răspunde.
5) Întocmeşte lunar nota contabilă şi efectuează analiza componenţei soldurilor propunând măsuri pentru clarificare şi lichidare.
6) Organizează evidenţa operativă şi contabilă care să permită cunoaşterea imediată a componenţei soldului fiecărui cont.
7) Periodic, şi după caz, va fi antrenat la efectuarea inventarierea gestiunii, valorificarea şi punerea de acord a acestora, purtând întreaga răspundere a acestor lucrări.
8) Întocmeşte lucrări suplimentare solicitate de şeful de serviciu, sau de directorul general al societăţii comerciale.
9) Se îngrijeşte de securitatea documentelor justificative, a operaţiunilor contabile, de îndosarierea şi arhivarea lor.
10) Asigură confidenţialitatea datelor şi informaţiilor referitoare la societate.
11) Verifică şi semnează pentru exactitatea, legalitatea şi oportunitatea tuturor lucrărilor întocmite, care vor fi vizate de seful de serviciu financiar-contabil.
12) Răspunde:
a. civil, material, disciplinar, contravenţional sau penal de legalitatea operaţiunilor patrimoniale.
b. de realizarea sarcinilor înscrise în fişa postului, de respectarea actelor normative şi a legislaţiei în vigoare care se referă la lucrările ce le execută.
c. de exactitatea şi legalitatea datelor înscrise în lucrările ce le execută şi pe care este obligat să le semneze.
13) Colaborează la întărirea disciplinei în cadrul societăţii.
14) Execută alte atribuţii specifice funcţiei date de şeful direct sau reieşite din dispoziţiile legale în vigoare.
1. Generale:
• Respecta Regulamentul de Ordine Interioara
• Respecta Contractul Individual de Munca
• Respecta Procedurile si Instructiunile de Lucru
• Respecta Regulamentul de Protectia Muncii
• Respecta Regulamentul de Paza si Stingerea Incendiilor
• Respecta Regulamentul de Securitate la locul de munca
• Este responsabil pentru utilizarea echipamentelor si instrumentele apartinand companiei pe care le foloseste numai in interes profesional
Nume angajat: STANESCU MARIUS
Director General: POPESCU ION
Data: 26.03.2005
Semnatura: S. MARIUS
Semnatura: P. ION
FISA DE POST DIRECTOR ECONOMIC
FISA POSTULUI Nr. ......
Titulatura postului: director economic
Status-ul postului: ¨ vacant
x ocupat:
Titularul postului: se completeaza numele si prenumele persoanei care ocupa postul
Cod C.O.R.: /strong>244106, 1222
Organizatia: se completeaza denumirea exacta a firmei
Departamentul:financiar-contabil sau alta titulatura adepartamentului in care este incadrat postul
Titulatura postului imediat superior: se completeaza denumirea postului ierarhic superior acestui post
Limite salariale: limita inferiora si cea superioara pentru acest post
Data intocmirii: se specifica data exacta la care a fost intocmita fisa de post
Intocmita de: se completeaza cu numele persoanei si functia acesteia in cadrul organizatiei
Rezumatul postului:
organizarea activitatii departamentului financiar-contabil; gestionarea actelor contabile; supervizarea activitatii persoanelor din cadrul departamentului financiar-contabil
Atributii si responsabilitati:
• asigura indeplinirea obligatiilor societatii catre bugetul de stat, unitati bancare, furnizori etc.;
• organizeaza contabilitatea societatii in conformitate cu dispozitiile legale si asigura efectuarea la timp a inregistrarilor;
• asigura intocmirea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilor semestriale si anuale, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
• angajeaza societatea prin semnatura alaturi de directorul general in toate operatiile patrimoniale;
• raspunde de indeplinirea atributiilor ce revin biroului financiar-contabil;
• exercita controlul financiar preventiv;
• stabileste delegarile de atributii pentru activitatea financiar-contabila;
• asigura identificarea la timp a fenomenelor negative, a deficientelor de gestionare a activitatii unitatii si ia masurile cu caracter preventiv pentru asigurarea bunului mers a activitatii economico-financiare;
• organizeaza analiza periodica a utilizarii mijloacelor circulante si propune impreuna cu sefii compartimentelor de resort masuri pentru readucerea in circuitul economic a stocurilor disponibile, precum si pentru prevenirea unor imobilizari de fonduri;
• analizeaza si propune masuri pentru cresterea rentabilitatii;
• organizeaza si controleaza efectuarea inventarierii bunurilor materiale, conform prevederilor legale si raspunde de corecta realizare a acestei activitati;
• informeaza ori de cate ori este nevoie directorul general al societatii asupra tuturor aspectelor din sfera sa de activitate si propune masurile ce se impun;
• dispune intocmirea planului de amortizare si a plafonului de casa, dispune inventarierea mijloacelor fixe, mijloacelor circulante si a altor bunuri materiale sau banesti care intra in patrimoniul societatii.
Relatii la locul de munca:
• de subordonare: director general si/sau titulatura unui alt post superior ierarhic
• de supraordonare: economisti, contabili, casieri (din cadrul
departamentului financiar-contabil) si/sau alte posturi
aflate in subordine directa
• de colaborare/ functionale: se completeaza toate posturile cu care exista astfe de relatii
Program de lucru:
•8 ore/zi, 5 zile/saptamana (sau se completeaza cu un alt program al organizatiei);
• posibilitate de prelungire peste program in situatii exceptionale (se precizeaza si acest aspect daca este cazul si/sau alte aspecte care fac referire la programul de lucru).
Conditii de munca:
• obisnuite;
• munca de birou;
• atat munca individuala, cat si munca in echipa;
deplasari pe distante scurte sau medii (obtinerea de avize, aprobari) – daca este cazul.
Unelte, instrumente, echipament de lucru:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scaner, xerox, fax, etc.).
Posibilitati de promovare:
• in sfera de activitate actuala, nu exista;
• transferul in cadrul unui alt departament sau pe o alta pozitie ierarhica superioara sunt conditionate de nevoile organizatiei si de achizitia unor abilitati si deprinderi din alte sfere de activitate.
Cerinte pentru exercitare:
1. Cerinte medicale:
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2. Cerinte psihologice:
2.1. inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvolatata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
2.2. usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public;
2.3. asumarea responsabilitatilor;
2.4. rezistenta la sarcini repetitive;
2.5. capacitate de relationare interumana;
2.6. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.7. echilibru emotional.
3. Activitati fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si pregatire profesionala:
4.1. studii superioare de profil economic;
4.2. cunostinte de operare pe calculator;
4.3. cunoasterea a cel putin o limba straina.
La acest capitol se precizeaza toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca ocupantul acestui post, conditii care evident sunt stabilite de fiecare organizatie in parte.
5. Deprinderi transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. asigurare de consultanta in domeniul financiar-contabil;
5.3. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.4. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.5. pregatire de materiale si rapoarte.
Indicatori de performanta:
FIªA POSTULUI DIRECTOR ECONOMIC
COD C.O.R.: 244.106, 1222
DEPARTAMENT: ECONOMIC
• Obiectivul postului:
• Elaborarea şi implementarea politicilor economice în scopul eficientizării economice a socieîn condiţiile respectării legislaţiei în vigoare;
• Integrarea postului în structura organizatorică:
• poziţia postului în organigramă:
1. postul imediat superior: director general adjunct;
2. postul imediat inferior: contabil;
3. subordonări: - are în subordine personalul din cadrul departamentului economic;
- este înlocuit de: nu este cazul;
- înlocuieşte pe: nu este cazul;
• relaţii: -ierarhice: director general, director general adjunct;
-funcţionale: directorii şi personalul cu funcţie de execuţie din cadrul companiei (stabileşte, prin proceduri şi indicaţii metodologice, cum trebuie executate operaţiunile legate de politica economico-financiară a firmei; se asigură şi urmăreşte realizarea acestora la nivel de firmă);
-de reprezentare: reprezintă firma faţă de organele de control de specialitate în relaţia cu băncile/alte instituţii financiare;
• Sarcini şi atribuţii ale postului de muncă:
1. Asigură buna gestionare a patrimoniului societăţii:
• Asigură condiţiile necesare pentru întocmirea documentelor justificative privind operaţiile patrimoniale;
• Asigură controlul operaţiunilor patrimoniale efectuate la nivelul firmei, procedeele de prelucrare utilizate, precum şi exactitatea datelor contabile furnizate;
• Organizează inventarierea patrimoniului şi valorificarea rezultatelor inventarierii;
• Asigură disponibilităţile necesare şi menţinerea în permanenţă a capacităţii de plată a societăţii;
• Asigură plata la termen a sumelor ce sunt obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, alte obligaţii faţă de terţi;
• Asigură efectuarea corectă şi la timp a calculului privind drepturile salariale ale personalului firmei;
• Asigură desfăşurarea ritmică a operaţiunilor de decontare cu furnizorii şi beneficiarii;
• Asigură relaţia cu băncile şi alte instituţii financiare, solicită băncii credite suplimentare;
• Propune măsuri concrete şi eficiente pentru înlăturarea unor situaţii nefavorabile din punct de vedere economic;
• Desfăşoară activitate de documentare în probleme economico-financiare;
2.Asigură respectarea legislaţiei fiscale la nivel de firmă:
• Se documentează la zi cu privire la legislaţia din domeniul financiar-contabil şi asigură desfăşurarea activităţii financiar-contabile în conformitate cu legislaţia de specialitate;
• Asigură respectarea regulilor de întocmire a bilanţului contabil;
• Asigură păstrarea documentelor justificative, a registrelor şi a bilanţurilor contabile;
• Urmăreşte respectarea legislaţiei fiscale;
• Urmăreşte constituirea fondurilor şi utilizarea acestora cu respectarea dispoziţiilor legale;
• Exercită controlul financiar preventiv privind legalitatea operaţiunilor;
3.Întocmeşte bugetul general al societăţii, informează şi face propuneri de corecţie:
• Realizează proiectul de buget semestrial şi anual, defalcat;
• Analizează indicatorii de afaceri şi îşi exprimă punctul de vedere în legătură cu aceştia;
• Sprijină departamentele firmei în analiza indicatorilor proprii;
4.Raportează rezultatele financiare ale firmei:
• Asigură înregistrarea sistematică şi cronologică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială şi la rezultatele economice ale firmei, atât pentru necesităţile proprii, cât şi în relaţiile cu ceilalţi agenţi economici: clienţi, furnizori, bănci, organele financiar-fiscale, acţionari;
• Asigură întocmirea tuturor raportărilor solicitate de organele administraţiei financiare şi de control, bancare, statistice;
• Prezintă directorului general adjunct rapoarte conţinând rezultatele financiare ale firmei;
5.Elaborează şi implementează sistemul general de evidenţă a gestiunii firmei:
• Stabileşte proceduri de lucru generale sau specifice care să asigure evidenţa de gestiune;
• Stabileşte principiile de organizare a sistemului informaţional;
6.Conduce şi organizează activitatea departamentului financiar - contabilitate:
• Stabileşte sarcinile salariaţilor din subordine şi priorităţile în executarea acestor sarcini;
• Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale salariaţilor din subordine;
• Evaluează periodic activitatea salariaţilor din subordine;
• Negociază şi conciliază situaţiile conflictuale apărute în relaţiile interpersonale din cadrul departamnetului economic;
• Propune recompensarea/sancţionarea personalului din subordine conform normativelor interne;
• Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajaţii din subordine;
• Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine;
• Orice alte sarcini în funcţie de necesităţile departamentale/orgnizaţionale în limitele de competenţă ale postului ocupat;
• Pregătirea postului de muncă:
• de bază: studii superioare în domeniul ştiinţelor economice, financiar - contabil;
• de specialitate: finanţe - contabilitate;
• cursuri speciale: cursuri de legislaţie finaciară, management financiar, management organizaţional, operare Pc, cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;
• Competenţele postului de muncă:
• cunoştinţe şi deprinderi:
1. cunoştinţe solide de legislaţie financiar - contabilă;
2. cunoştinţe solide de contabilitate;
3. cunoştinţe solide de operare Pc: Word, Excell, Power Point;
4. cunoştinţe de gestiune;
5. cunoştinţe de operare soft-uri contabile;
6. cunoştinţe operaţiuni import-export şi vamale;
• cerinţe aptitudinale:
1. nivel de inteligenţa generală: mediu - superior (capacitate de analiză şi sinteză a informaţiilor, gândire logică, memorie dezvoltată);
• aptitudini speciale:
1. capacitate de a înţelege mesajul verbal, scris;
2. memorie dezvoltată, capacitate de a reţine informaţii;
3. uşurinţă în exprimare;
4. atenţie concentrată şi distributivă;
5. aptitudini de calcul;
6. aptitudini de a lucra cu documente;
7. deprinderi de a redacta rapoarte;
8. deprinderi de cercetare şi investigaţie;
• cerinţe comportamentale:
1. rezistenţă la stres;
2. abilităţi de negociere, consultanţă şi conciliere;
3. integrare în colectiv (sociabilitate);
4. menţinerea unei atmosfere colegiale în relaţiile de muncă;
5. echilibru emoţional;
6. volum ridicat de cunoştinţe teoretice şi practice;
7. profil etic/integritate;
8. eficienţă profesională;
9. receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare personală pentru finalizarea într-un timp cât mai operativ a sarcinilor ce-i revin);
10. abilităţi de coordonare, planificare şi organizare;
11. flexibilitate în gândire;
12. rezistenţă la efort intelectual prelungit;
• motivaţie personală:
1. motivaţie crescută pentru rentabilizarea muncii şi dezvoltarea activităţii în obiectivul condus;
2. dorinţă de dezvoltare/perfecţionare profesională;
• Condiţii ale postului de muncă:
• condiţii fizice ale muncii: muncă de birou;
• program de lucru: 8 ore/zi conform normelor interne impuse de organizaţie cu posibilitate de prelungire în funcţie de necesităţile departamentale/organizaţionale;
• natura muncii: atât muncă individuală cât şi muncă de echipă;
• deplasări: pe distanţe scurte sau medii(la diverse instituţii publice financiare: bănci, finanţe, etc...);
• Responsabilităţi:
• în raport cu alte persoane (angajaţi, subordonaţi) dar şi colaboratori, potenţiali clienţi:
1. gestionarea eficientă a patrimoniului societăţii;
2. reprezintă interesele societăţii la întâlnirile care au ca obiect problemele economice-financiare ale firmei;
• în raport cu aparatura (instalaţiile din dotare) pe care o utilizează:
1. utilizează cu responsabilitate aparatura din dotare;
• în raport cu produsele muncii:
1. conştiinciozitate în raport cu sarcinile care-i revin;
2. răspunde de calitatea activităţii financiar contabile şi de corectitudinea analizelor economice;
3. răspunde de menţinerea capacităţii de plată a societăţii;
4. răspunde de efectuarea corectă şi la timp a calculului drepturilor băneşti ale personalului angajat al firmei;
5. îndeplinirea la termen şi în conformitate cu dispoziţiile legale a obligaţiilor faţă de bănci;
6. întocmirea lunară şi în mod corect a bilanţului contabil;
7. respectarea disciplinei financiar-valutare;
8. răspunde de calitatea raportărilor şi a informărilor realizate de departamentul economic;
9. elaborarea şi comunicarea la nivelul firmei a procedurilor de lucru în probleme de gestiune a patrimoniului;
10. răspunde de organizarea inventarierii patrimoniului;
• în raport cu securitatea muncii dar şi cu regulamentul intern:
• respectă normele de securitate a muncii, precum şi cele de P.S.I.;
• respectă normele interne stipulate în R.I., Contract Colectiv de Muncă, Contract Individual de Muncă, precum şi confidenţialitate informaţiilor cu care intră în contact şi care sunt esenţiale pentru organizaţie;
• privind relaţiile cu colegii de muncă, subordonaţii:
1. menţine relaţii colegiale şi colaborează cu ceilalţi angajaţi ai firmei;
2. menţine relaţii corecte şi imparţiale cu subordonaţii şi dă dovadă de politeţe în relaţiile cu clienţii;
• Salarizare:
• Salarizarea este în conformitate cu normele interne ale organizaţiei;
• Salariul de bază este remuneraţia primită pentru realizarea la standarde superioare de calitate a sarcinilor şi atribuţiilor stipulate în prezenta fişă a postului;
S.C. .............
POSTUL: DIRECTOR TEHNIC - Cod COR: 121024
Compartimentul de produc]ie executiv - tehnic
Cerin]e:
1. Studii – superioare, medicin veterinar (zootehnie);
2. Vechime – minimum 3 ani `n specialitate;
3. Alte cerin]e: comunicare, cunoa[terea legisla]iei specifice postului.
Rela]ii:
1.Ierarhice:
- este subordonat Directorului General [i Directorului Executiv al societ]ii comerciale;
- are `n subordine: medicul veterinar sef, tehnologul zootehnic, ing. plan produc]ie normare, compartimentul de protec]ia mediului, [efii de ferme, sta]ii, sectoare, ing. [ef abator;
2. De colaborare: –Director General, Directorul Executiv, Directorul Comercial, responsabil mediu – ecogologie, [ef serviciu intern prevenire [i protec]ie – compartiment S.S.M., ing. constructor;
3. De reprezentare: reprezint societatea comercial pe linie executiv- tehnic, `nlocuie[te `n anumite situa]ii pe Directorul Executiv;
4.Func]ionale: Directia Agricol, DSV, DSP.
Atribu]ii [i rspunderi:
Directorul Tehnic este colaboratorul tehnic direct a Directorului General `n care scop conduce, `ndrum [i controleaz `ntreaga activitate tehnico-productiv din societate.
Directorul Tehnic are atribu]ia permanent de a supraveghea realizarea produc]iei programate, [i reducerea pre]ului de cost, `n care scop:
a) asigur `ntre]inerea, folosirea integral, ra]ional [i eficient a tuturor mijloacelor de produc]ie ale unit]ii [i respectarea dispozi]iilor legale privind exploatarea acestora;
b) stabile[te [i asigur aplicarea celor mai avansate tehnologii `n procesul de produc]ie;
c) asigur defalcarea [i repartizarea `n mod judicios a indicatorilor din programul anual pe ferme [i sectoare;
d) asigur organizarea [i desf[urarea procesului de produc]ie din ferme, `n care scop, rspunde de `mbunt]irea reproduc]iei [i selec]iei psrilor, realizarea efectivelor [i `mbunt]irea structurii efectivelor pe categorii de v^rst, controleaz furajarea corespunztoare a tuturor efectivelor de psri, modul de organizarea muncii `n fermele [i sectoarele unit]ii, modul `n care se face aprovizionarea tehnico-material a fermelor [i sectoarelor, gradul de folosire a mijloacelor mecanice, folosirea capacit]ilor de produc]ie, ridicarea gradului de mecanizare [i cre[terea productivit]ii muncii;
e) `mpreun cu Directorul General [i Directorul Economic, urmre[te modul de `ndeplinire a obliga]iilor asumate de unitate prin contractele economice `ncheiate, `n ac]iunile de cooperare, asociere; livrrile puilor, refacerea efectivelor de gini;
f) organizeaz, conduce [i controleaz permanent fluxul tehnologice pentru ca produc]ia s se realizeze `n mod continuu [i ritmic;
g) urmre[te respectarea tehnologiilor de cre[terea psrilor;
h) stabile[te [i urmre[te `mpreun cu [efii de ferme, perioadele pentru popularea fermelor, depopularea acestora, respectarea vidurilor sanitare, transferurile de psri `ntre ferme, conform tehnologiei specifice fiecrei categorii de psri;
i) calculeaz necesarul de nutre]uri combinate [i urmre[te modul de realizare a consumurilor specifice de furaje, precum [i calitatea zilnic a acestora, conform re]etelor de fabrica]ie din normele tehnologice;
j) urmre[te, verific [i ia msuri cu privire la modul de ]inere la zi a eviden]elor efectivelor de psri, pe fiecare hal sau modul, de ctre [efii de ferme;
k) organizeaz instruirea periodic a [efilor de ferme [i sectoare [i rspunde de organizarea cursurilor de calificare la locul de munc [i perfec]ionarea calificrii personalului din subordine;
l) urmre[te [i controleaz modul `n care se realizeaz sporul de cre[tere `n greutate, realizeaz produc]iei de ou [i carne, reducerea mortalit]ilor, reducerea consumului de furaje, reducerea consumurilor de energie electric [i de ap, folosirea utilajelor, a instala]iilor [i a spa]iilor de produc]ie la `ntreaga capacitate;
m) `ndrum, controleaz [i rspunde de activitatea [efilor de ferme [i sectoare pe care `i are `n subordine;
n) verific aplicarea msurilor de protec]ia muncii [i de prevenire a incendiilor, protec]ia mediului `n toate sectoarelor de activitate ale societ]i comerciale;
o) `ndepline[te func]ia de pre[edinte al comisiei de recep]ii, `n exercitarea creia, organizeaz [i controleaz activitatea de control al calit]ii produselor;
p) controleaz [i urmre[te zilnic activitatea de reproduc]ie [i incuba]ie
q) urmre[te realizarea zilnic a programelor [i ac]iunilor sanitar-vetrinare;
r) verific func]ionalitatea filtrului sanitar, a asigurrii strii de cur]enie a locurilor de livrare a psrilor, a crnii de pasre [i oulor;
s) av^nd `n subordine direct, medicul veterinar [ef,, ing. tehnolog, ing. plan produc]ie normare, controleaz `ntreaga lor activitate, conform fi[ei postului [i propune msurile ce se impun prin referate adresate directorului general.
Alte sarcini [i atribu]ii specifice:
a) `mpreun cu directorul general stabilesc pe baz de program de produc]ie aprobat `n C.A., produc]ia de pui, de carne [i ou pe anul `n curs, urmresc [i rspund de realizarea acestuia;
b) intocme[te necesarul de echipamente de lucru [i protec]ia muncii pentru salaria]i, `n func]ie de specificul locurilor de munc;
c) rspunde `mpreun cu [eful serviciului de intre]inere general - energetic de luarea msurilor urgente `n cazul `ntreruperilor accidentale a func]ionrii instala]iilor, utilajelor, ma[inilor, cazanelor, instala]iilor sub presiune, a aparatelor consumatoare de combustibili pentru repunerea `n func]iune `n cel mai scurt timp. Va analiza cauzele [i `mpreun cu [eful serviciului de intre]inere general - energetic va raspunde de luarea msurilor de prevenire a unor asemenea evenimente [i de aplicarea eventualelor sanc]iuni disciplinare sau materiale `mpotriva persoanelor vinovate.
~n `ndeplinirea atribu]iilor men]ionate `n prezenta fi[ a postului, Directorul Tehnic are obliga]ia ca, `n cadrul competen]elor ce `i revin, s dea dispozi]ii clare [i precise, `n conformitate cu legisla]ia `n vigoare [i s asigure condi]iile necesare pentru executarea lor. ~n cazul `n care, directorul general se afl `n concediu sau lipse[te motivat din societate, `l `nlocuie[te, av^nd atribu]iile [i rspunderile acestuia consemnate printr-o decizie.
Conform Legii nr. 31/1990 [i a statutului societ]ii, prezint rapoarte scrise, referitor la activitatea compartimentului produc]ie, industrializare, comercializare, de care rspunde, `n [edin]ele C.A. [i duce la `ndeplinire hotr^rile [i deciziile luate de acesta.
Nerespectarea obligatiilor de serviciu prevazute `n prezenta fisa a postului, care au ca efect prejudicierea materiala a societatii, constituie abatere disciplinar [i atrage raspunderea disciplinara, materiala, civila, dupa caz.
Prezenta constituie anex la contractul individual de munc [i a fost `ntocmit `n dou exemplare, din care un exemplar revine angajatului, iar un exemplar se ata[eaz la dosarul individual al acestuia.
Director General, Compartiment Juridic,
Am luat la cuno[tiin]
Semntura ocupantului
___________________
sigla
COD F-xx
LISTA FUNCTII CUMULATE: Manager AQ
OCUPANT:
DEPARTAMENT: AQ
CERINTE: Studii superioare
PREGATIRE :
…
ABILITATI:
Competenta
Rezistenta fizica, psihica si mentala
Disciplina, punctualitate, constiinciozitate
Spirit de initiativa, inovatie si creativitate
Politete, tact, discretie, sinceritate, confidentialitate, moralitate, fidelitate si onorabilitate
Bun cunoscator al domeniului de activitate al firmei
CUI SE SUBORDONEAZA: Director General
ATRIBUTII / RESPONSABILITATI:
AQ
• Urmareste functionarea Sistemului de Management al Calitatii
• Elaboreaza, verifica procedurile
• Propune/aproba masuri corective si preventive
• Publica formularele in retea
• Intocmeste programele de audit intern, instruire a personalului
• Dispune modul de tratare a reclamatiilor si verifica modul cum acestea au fost solutionat
• Indeplineste atributii privind implementarea si functionarea SMC, in cadrul organizatiei.
Fisa de post
nicoletatrenea
buna ziua
ma puteti ajuta cu o fisa de post pentru 122310 Sef sectie productie, exploatare, intretinere, reparatii in constructii si lucrari publice
va ... (vezi toată discuția)