avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 573 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Legalitatea unui CIM in regim de Plata cu ora,in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Legalitatea unui CIM in regim de Plata cu ora,in invatamantul preuniversitar

Buna! Sunt profesor suplinitor calificat, cu CIM pe perioada determinata. Pentru anul acesta nu am avut post pt concurs, dar am primit 68% din norma didactica de la directoarea liceului. Alt loc de munca nu am, nici nu sunt iesita la pensie. CIM-ul mi s-a facut in regim de plata cu ora,din 7 sept.2022 pana in 23.06.2023 ,dar pierd toate sporurile (spor de stress, diferenta salariala conform legii 5 si OUG ) si imi este afectata si vechimea. Intrebare: 1)ar fi fost normal sa dau concurs local pentru a-mi intra in toate drepturile fie si cu norma partiala asa incat sa benefieciez de toate sporurile? ( 2)fiind profesor calificat pe disciplina mea, ar fi trebuit ,oare,sa am un contract pe 60 de zile dupa care sa dau concursul?) . 3)Ce trebuie sa fac?
Ultima modificare: Sâmbătă, 15 Octombrie 2022
irina2805, utilizator
Cel mai recent răspuns: irina2805 , utilizator 10:44, 17 Octombrie 2022
Incadrarea salariatilor la institutiile si autoritatile publice si la alte unitati bugetare se face numai prin concurs sau examen, dupa caz.
Buna ziua! Aceste 68% ore primite din norma didactica, au rezultat in urma inscrierilor din toamna, si "cedate"mie de catre dna directoare generala, care are aceeasi specializare cu mine. Mi-a facut contract pe plata cu ora,pe perioada 8 sept 2022-23 iunie 2023, fiind privata,dupa cum am si spus anterior, de toate celelalte sporuri cuvenite. Ce pot sa fac?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură