buna!
Avand in vedere aparitia noului regulament privind angajarea si promovarea personalului contractial din sectorul bugetar HG1336/2022
prin care a fost abrogata veche reglementare HG 286/2011 , cum interpretati art 100 la prezentul regulament ,respectiv ;Art. 100
Concursurile de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant, precum şi concursul de promovare a personalului contractual pentru care a fost demarată procedura de organizare şi desfăşurare până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se desfăşoară în continuare potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
intrebare ; poate fi considerata procedura de in desfasurare a concursului referatul de propunere pt. promovare si stabilirea comisieii de examinare ,sau procedura de desfasurare o constituie publicarea metodologiei de concurs ?
Multumesc !
Totuși cred ca interpretarea art.100 /hg 1336 /2022 se rezuma la actul prin care a fost demarată procedura de organizare şi desfășurare a examenului /concursului.
In sensul de procedura demarata , interpretez actul de stabilire a condițiilor de concurs -ANUNT /METODOLOGIE DE CONCURS ( de la data publicării ) si nu de la data inițierii (referat si comisie de examen )?
Multumesc !
Art. 42
Prin act administrativ al ordonatorului de credite al autorităţii sau instituţiei publice se aprobă procedura de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare a personalului contractual.
Aprobarea procedurii de organizare -este metodologia de organizare si publicitatea anuntului
Art. 44
(1) Comisia de examinare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor, desemnate prin act administrativ al ordonatorului de credite al autorităţii sau instituţiei publice, sunt formate din 3 membri cu experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea şi un secretar, .
Logica fireasca , comisiile se numesc dupa aprobarea procedurii ......