Care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un angajat cu studii superioare economice si masterat in stiinte economice din cadrul compartimentului buget-contabilitate al unei primarii de oras pentru promovarea in functia de sef birou (sef serviciu), precum si toata baza legala care stabileste aceste conditii si drepturile ce decurg din acestea? Mentionez ca vechimea in cadrul acestiu compartiment este de 7ani, din care 4 ani angajare ca referent ( studii medii) si 3 ani consilier(studii superioare). In prezent detin CFP-ul unitatii si mi-au fost atribuite toate sarcinile ce intra in atributiunile unui sef contabil, dar..........remuneratia este a unui consilier principal, treapta 2-a de salarizare, la care se adauga sporul de CFP. Ideea este ca in general m-am cam saturat sa ma tot rog de persoanele cu functii de conducere, respectiv "persoanele influente" de pe langa acestea care ma tot amana in a lua o decizie in ceea ce priveste incadrarea mea(nu-i momentul, nu-i organigrama, nu-i vechime, nu permite legea, nu..., nu.........:(). Va rog frumos ajutati-ma pentru a le dovedi ,avand la indemana toata baza legala(daca aceasta imi permite), dreptul meu de a fi salarizata conform pregatirii si atributiunilor de servici pe care le indeplinesc, si pentru care nu sunt remunerata conform legii.
In primul rand, trebuie creata functia publica de conducere, prin planul de ocupare al functiilor publice, si apoi, prinsa in organigrama.Pentru crearea unui birou, este necesar sa aveti minim 5 persoane in cadrul acestuia.
Dupa care, functia publica de conducere, va fi scoasa la concurs, in vederea ocuparii prin recrutare, concurs la care puteti participa si dvs.
Asta, numai teoretic, pentru ca practic, nefiind o functie publica unica, nu se poate scoate la concurs, fiind inca incidente prevederile O.U.G. nr. 34/2009. :)
Functie publica
boilaa
În data de 01.05.2008 am fost angajată prin concurs pe post de referent-funcţie publică, în data de 28.10.2009 am susţinut un examen pe post de inspector ... (vezi toată discuția)