Buna seara.
Am lucrat in cadrul Centrului teritorial de calcul electronic (CTCE) Botosani. Care s-a inchis odata cu aparitia PC-urilor. Prin 1992. Acum am ajuns la varsta pensionarii si am nevoie de adeverinte. Dar nu gasesc arhiva. Am intrebat printre fostii colegi care si ei au ajuns la pensie si am aflat de un lichidator. Am luat legatura cu doamna care mi-a spus ca... arhiva se pastreaza 5 ani dupa inchiderea unitatii dupa care este data "la ars". Adica, arhiva a fost distrusa.
E posibil asa ceva? Cum obtinem noi adeverinele? Avem si colegi mai tineri decat mine.
pana la data de 15.01.2023
Legea nr.82/1991
art. 25
(1) Registrele de contabilitate obligatorii și documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhiva persoanelor prevăzute la art. 1 timp de 10 ani, cu începere de la data încheierii exercițiului financiar în cursul căruia au fost întocmite, cu excepția statelor de salarii, care se păstrează timp de 50 de ani.
incepand cu aceasta data
Legea nr.82/1991
art. 25
Registrele de contabilitate obligatorii și documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară se păstrează în arhiva persoanelor prevăzute la art. 1 timp de 5 ani calculați de la data de 1 iulie a anului următor celui încheierii exercițiului financiar în care au fost întocmite, inclusiv pentru statele de salarii.
(la 15-01-2023, Articolul 25 din C
Inchidere firma
larisad
Daca doresc sa inchid o firma cat timp trebuie sa am actele in arhiva? Pt ca as dori sa deschid alta si sa trec tot ce am detinut in prima .va multumesc! (vezi toată discuția)