Bună să vă fie inima!
Aș dori să mă ajutați, cu o părere autorizată, pentru a rezolva o speță.
De aceea vă transmit, în succesiunea lor, următoarele informații, astfel cum urmează:
1) în anul 2017 am înființat o Î.Î., cu sediul social la locuința proprietatea soției ( în baza unui contract de comodat, actualizat anual); 2)până în Aprilie 2023, primăria unde este înregistrat sediul social al Î.Î. nu a transmis vreo înștiințare din care să rezulte că Î.I. trebuie să plătească vreo taxă locală;
3)în luna Aprilie a.c., Î.I. a fost somată de către primăria precizată la pct.2) că nu a plătit, în anii 2021 și 2022, taxa de salubritate specifică locală;
4)m-am deplasat la primărie și am aflat că s-a luat această decizie în urma unui control efectuat de către Curtea de Conturi. Acest control care a constatat, printre altele, că primăria nu stabilise această taxă și pentru sediile sociale ale entităților juridice de pe raza sa teritorială;
5)Menționez faptul că proprietarul imobilului, unde există înregistrat sediul social al Î.I., are plătită taxa de salubritate specifică locală in anii 2021 și 2022. Este posibilă dubla taxare pentru aceeași adresă?
6) Î.I. nu are niciun salariat și are ca obiect de activitate prestări de servicii-activități intelectuale.
CONCLUZIONÂND
* Pot să chem în judecată Primăria pentru a anula plățile taxei menționate anterioare dar și pe viitor?
*Ce soluție legală aș avea la dispoziție?
Acte s.r.l.
Horaangi
Ce registre trebuiesc achizitionate dupa infiintare S.R.L. si ce alte taxe trebuiesc platite,unde mai trebuie sa merg sa ma inregistrez si care este termenul ... (vezi toată discuția)