avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 857 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Recuperare creanțe
Discuție deschisă în Executare silită

Recuperare creanțe

Bună seara. La sfârșitul anului trecut am avut un accident cu o mașină închiriată in urma căruia am convenit cu proprietarul sa achit mașina, in valoare de 1200euro, eșalonat in 8 luni câte 800 lei pe luna.
La ultima plata nu am putut achita întreaga suma asa ca am plătit 600 in loc de 800 iar restul l am adăugat la următoarea rată.
Sunt student și lucrez la glovo pentru a acoperi aceste cheltuieli împreună cu chiria pe cămin, mâncare și alte necesități.
In ultimele doua săptămâni am avut o problema cu balanta aplicației glovo și mi a fost blocat contul asa ca nu am putut lucra, prin urmare nu am suficienți bani ca să pot achita aceasta rată. L am informat pe proprietar și I am propus sa i plătesc 400 iar restul de 600 în următoarele 2 săptămâni câte 300 pe săptămână dar el devine agresiv și insistent și nu știu ce sa fac. Îmi este frica de el pentru ca devine amenințător. Înțeleg ca este stresant sa ți se amâne datoriile dar nu am alta soluție la aceasta problema, nu pot sa împrumut bani sau sa fac un credit.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat în aceasta privință, va rog? Care sunt masurile legale la care pot apela?
Mulțumesc.
Ultima modificare: Joi, 27 Aprilie 2023
Daniel0003, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:36, 27 Aprilie 2023
Ati convenit verbal presupun deci este o obligatie morala si atat.
Dati cand aveti ca asta e situatia.
Daca e agresiv, ii faceti plangere la politie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract/precontract sub semnatura privata Lucian Bolbea Lucian Bolbea Buna ziua, In Septembrie 2023 am inceput sa lucrez la o calcatorie de haine ca si sofer livrator. Patronul are si flota Uber/Bolt. Am hotarat ... (vezi toată discuția)