Am o intrebare mai de incepator, poate, dar care imi creaza mici dificultati momentan.
Stiu ca in momentul angajarii, in contractul individual de munca se trece functia pe care urmeaza sa se incadreze candidatul luand in considerare atributiile si responsabilitatile pe care acesta urmeaza sa le aiba cat si o incadrare cat mai apropiata in functie de posibilitatile din Codul Ocupatiilor din Romania.
In COR, functia cea mai apropiata de ceea ce urmeaza candidatul sa fie contine cuvantul "manager" dar acesta nu va avea persoane in subordine.
In organigrama acesta se va raporta defapt managerului de productie, angajat cu COR de "sef proces fabricatie" , atunci care primeaza in sensul ierarhiei?
Organigrama sau codul COR?
Sper ca m-am exprimat cat de cat sa fiu inteleasa.
Organigrama este reprezentarea modului de organizare a resurselor umane al unei entitati, alegerea corecta a codului COR trebuie sa tina seama de ocupatia (calificarea) exercitata efectiv la locul de munca.