Gasiti informatii utile aici:
www.avocatnet.ro/articol_599...
Observati ca este necesara semnatura electronica pentru fiecare angajat in parte, nu asa cum procedati dvs.
In alta ordine de idei.
Legea ssm nr. 319/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare mentioneaza:
-art.13 În vederea asigurării condiţiilor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale, angajatorii au următoarele obligaţii:
e) să elaboreze instrucţiuni proprii, în spiritul prezentei legi, pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale locurilor de muncă aflate în responsabilitatea lor;
f)
să asigure şi să controleze cunoaşterea şi aplicarea, de către toţi lucrătorii, a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi de protecţie stabilit, precum şi a prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, prin lucrătorii desemnaţi, prin propria competenţă sau prin servicii externe;
Daca nu exista instructiuni proprii ssm in format scris, nu aveti ce afisa la locul de munca/ postul de lucru, nu se poate verifica la locul de munca/ postul de lucru, cum cunosc si aplica lucratorii, respectivele instructiuni proprii ssm.
Este bine sa studiati si aici pentru instruirea angajatorilor:
[ link extern ]