avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 753 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Sediu social fără activitate PFI medic stomatolog
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Sediu social fără activitate PFI medic stomatolog

Bună ziua!

Sunt medic stomatolog și doresc sa îmi înființez un PFI în vederea semnării unei colaborări cu o clinică de medicină dentară privată.

Acum vine problema... Am toate actele mai puțin actul prin care dovedesc care îmi va fi sediul social.
Eu locuiesc în chirie, unde îmi este și adresa de domiciliu din C.I. (în Oradea, jud. Bihor, dacă ajuta cu ceva aceasta informație)

Am vrut sa închei un contract de comodat cu proprietarul, iar acesta s-a consultat cu un contabil care i-a zis că nu se poate face încă un contract de comodat peste un contract de închiriere deja existent.
Care este adevărul/soluția? Unde as putea sa îmi pun sediul social (care va fi fără activitate, bineînțeles), având în vedere ca nu am posibilitatea sa îl pun la clinică? Cum as putea sa procedez?

De asemenea, am înțeles ca dacă într-un contract de comodat se va stipula că sediul social este fără activitate (pentru ca nu am cum sa îmi desfășor activitatea de medic stomatolog într-un apartament), este adevărat că nu va creste impozitul imobilului?

Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Grama Cornel - Consultant fiscal , Consultant fiscal 18:11, 20 Iunie 2023
in baza contractului de inchiriere pe care il aveti unde aveti domiciliu , va puteti declara si sediul social la PFI ( doar sediu administrativ fara activitate economica).

Da asa este , impozitul la primarie va fi tot ca si pt cladiri rezidentiale ( locuinta).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură