avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 745 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz - prestări servicii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz - prestări servicii

Bună seară,

Întâmpin o problema, sper sa ma puteți ajuta. În februarie 2023, am rezervat la o locație câteva camere, pentru rudele mele care vin din țară si din afară, pentru a participa la nunta mea ce va fi în August, anul acesta. Am un achitat un avans atunci, avem și act doveditor în acest sens, plus sms de confirmare achitare avans.

Astăzi în data de 25 Iunie, am fost înștiințați ca nu mai pot onora rezervarea noastră, pe temei ca vor sa cazeze un grup pe mai multe zile.

Ni s-a spus ca ni se va restitui avansul și ca vor încerca să ne caute cazare în alta parte, noi nefiind de acord, deoarece ne dorim familia sa ne fie aproape si sa beneficiem de serviciul pentru care am achitat un avans. În momentul de față nu mai găsesc locuri de cazare nicăieri în oraș fiind peste tot ocupat, fiind perioada concedii și alte evenimente. Ce este de făcut în acest sens?

Problema este ca nu pot beneficia de un serviciu pentru care am achitat un avans din timp pentru a avea liniște în perioada nunții, iar acum pe ultima suta de metri nu mai am loc de cazare pentru familia mea, întrucât cineva își permite sa facă un abuz și "ne-a dat afară " ( pe românește ).
Este vorba de un hotel, o pensiune? O proprietate a unei persoane fizice?
Am uitat sa menționez. Locatia este un restaurant la baza, care oferă și servicii de cazare.
Ultima modificare: Luni, 26 Iunie 2023
DavP, utilizator
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Deci e o firma. Realmente, si in situatia data (e in scurt), nu-i puteti obliga sa onoreze intelegerea, insa ii puteti pedepsi cu o reclamatie la Protectia Consumatorului si/ sau, eventual la ANAT. Cu buna probabilitate, cred ca s-au lacomit.
Daca e chiar restaurantul in care se va face petrecerea o sa fie si mai dificil, din motive evidente.
Pentru viitor: incercati sa folositi unitati de servicii (orice fel de servicii) cu review-uri bune.
Am apelat la dumnealor întrucât de un an încoace le-am devenit clienți fideli, as putea spune. În urma cu un an, a decedat tatăl meu și toate pomenirile, cu zeci de persoane, le-am făcut la ei. În plus, am mai folosit serviciul de cazare la ei, întrucât aveam nevoie de un loc de ședere pentru rudele venite la evenimentul mai sus menționat. A trebuit sa trec si prin aceasta experienta, voi avea mai multă grijă pe viitor.

Vă mulțumesc frumos pentru răspunsul dvs și pentru timpul acordat !
Buna ziua!
Eu, in locul Dvs as face reclamatie la Protectia consumatorilor si daca nu se ajunge in cadrul acelei proceduri la un acord, atunci as intenta actiune pentru recuperarea prejudiciului cauzat prin denuntarea nelegala.

Alte discuții în legătură

Probleme cu restaurantul pentru nunta!!! raul83 raul83 Am si eu o problema cu patronul restaurantului pe care l-am rezervat pentru nunta. Am rezervat restaurantul pentru nunta pentru 18 august anul curent iar acum ... (vezi toată discuția)
Restaurant neserios: au schimbat prețul convenit cu o săptămână înainte de nuntă. cum pot rezolva această situație, ținând cont de faptul că am plătit avans dar nu am contract? allexs96 allexs96 Buna sera, va scriu cu urmatoare situatie, tragic-comica.... Ma fac vinovat ca am programat nunta la un local total neinspirat, acum 4-5 luni. Ne-am uitat ... (vezi toată discuția)
Am achitat anul trecut 3.000 de lei avans pentru nuntă la un restaurant, dar avem un deces în familie și vrem s-o amânăm. nu putem recupera avansul, ce ne sfătuiți? u.catalin u.catalin Buna ziua, In data de 04 octombrie 2018, am achitat un avans de 3000 lei pentru nunta ce urma sa aiba loc in data de 07 septembrie 2019. In urma unui deces ... (vezi toată discuția)