Buna ziua.
In martie 2023 am depus o cerere de portare catre Orange SA, avand furnizorul donor Orange Romania Communications SA (pe scurt OROC, fostul Telekom Fix), pentru doua numere de mobil.
Cererile s-au tot respins fara sa stiu de ce, in final s- a acceptat cererea, portarea fiind programata pe data de 10.04.2023. Aceasta a avut loc, insa, pe data de 20.04.2023. De atunci, folosesc noile cartele SIM si resursele noilor abonamente Orange SA. Inainte de portare, am intrebat la OROC daca va fii necesar sa achit vreo despagubire, aflandu-ma in perioada contractuala. Mi s-a spus ca in cazul in care se emite vreo factura, sa solicit anularea acesteia la serviciul clienti.
La data de azi, facturile inca se emit si de la OROC si de la Orange, pentru aceleasi numere de telefon. Am depus cererea de anulare a facturilor OROC, dar mi s-a spus ca acest lucru nu este posibil, deoarece portarea nu s-a realizat, si inca le sunt client (asta desi folosesc SIM-urile Orange SA si resursele noilor abonamente) Orange zice ca sunt la ei, OROC ca sunt la ei. Aparent, pentru numerele mele am doi furnizori de retea, lucru logic imposibil.
Nu m-am putut intelege cu ei, OROC zice sa iau legatura cu Orange, acesta zice sa iau legatura cu OROC. Am sesizat ANCOM. Ce parere aveti, ce este de facut? Cum pot avea doi furnizori de retea? Care este, dupa parerea dvs, cel care ma tine "cu forta"? Acum cei de la Orange vor sa refaca portarea si sa-mi aloce numere provizorii. Nu am fost de acord cu asta, as astepta mai degraba raspunsul ANCOM, dar chiar nu stiu ce sa cred si ce poate sa faca si ANCOM-ul.
Orice parere e binevenita. Multumesc.