Buna ziua! Speta mea este in felul urmator: am facut o cerere de portare dintr-o retea in alta! Am semnat contractul de portare si abonament cu noul furnizor care s-a angajat ca in maxim 4 ore sa am numerele de telefon functionale(acestea imi trebuiau pentru un dispecerat de taxi) !
Din cauza faptului ca portarea a tinut patru zile de la momentul semnarii contractului pana la momentul cand efectiv au inceput sa mearga am avut pierderi de clienti foarte mari(pe un singur numar aveam 400 de apeluri zilnice pentru comenzi taxi) cat si pierderea unor masini care au plecat la alt dispecerat.
Dupa 2 zile am avut surpriza sa constat ca unul din cele doua numere nu mai functiona iar celalalt puteam sa apelez dar nu puteam sa primesc apeluri. Au trecut 2 zile pana cand cineva de la noua societate de tellefonie mi-a spus ca trebuie sa schimb sim-urile, si mi le-a schimbat.
Acum societatea a pierdut aproape 120 de clienti fideli si am reinceput sa investim in publicitate ca sa ne revenim!
Ce poate societatea sa faca sa obtina despagubri? Mentionez ca avem inregistrate 3 plangeri la operatorul de telefonie mobila fara raspuns si 5 numere de sesizari telefonice fara raspuns!
As vrea sa obtin despagubiri, si as dorii sa stiu daca mai exista spete in acest sens!
Va multumesc anticipat pentru ajutor!