Buna ziua.
Am infiintat un SRL in care sunt si administrator si asociat unic. La fel am un angajat full-time. Intrebarea mea este;
1. SSM si medicina muncii trebuie facute doar de angajat sau si de mine ca administrator/asociat.
2. Trebuie sa depun la ANAF declaratia unica pe persoana fizica pentru plata CASS-ului? Sau acest lucru este valid doar la PFA?
Daca administratorul nu are contract individual de muncă, atunci acesta poate să desfășoare activitate în cadrul societății (cu condiția ca activitațile să fie autorizate la ONRC), fără să se supună legislației privind sănătatea și securitatea în muncă.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.