avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 519 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Cautam ajutor!!!! Voi explica situatia pe larg si va ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Cautam ajutor!!!! Voi explica situatia pe larg si va rog, poate ...

Cautam ajutor!!!! Voi explica situatia pe larg si va rog, poate exista cineva care ne poate ajuta in privinta acestui abuz grosolan:

Logodnica mea, fiind jucatoare de jocuri de noroc, a castigat suma de 12.000 euro pe o platforma online. La momentul retragerii fondurilor, am dorit sa discutam cu reprezentanti ai companiei din cadrul serviciul suport clienti pentru a vedea ce trebuie sa facem pentru a putea retrage fondurile intr-un timp cat mai scurt si fara a taragana lucrurile cu multe e-mailuri si telefoane si i s-au cerut documente suplimentare pentru verificarea identitatii si impotriva fraudarii. De mentionat ca a efectuat depuneri in contul ei folosind si cardul meu de debit si contul de paysafecard.com, motiv pentru care ni s-au cerut 2 declaratii din partea mea, privind acordul meu de a folosi aceste metode de depunere. Lucru pe care l-am si facut. Dupa ce am trimis toate documentele si declaratiile solicitate, a primit un e-mail in care i se solicita inca odata validarea cardului ei bancar (card care fusese deja validat anterior), moment in care am rugat-o sa contacteze din nou serviciul suport clienti pentru a ne asigura ca totul este in ordine, in conditiile in care trimisesem deja informatiile solicitate. In cadrul convorbirii cu agentul Sebastian, acesta a intrebat-o pe logodnica mea cum a castigat suma respectiva de bani, ce jocuri a jucat, logodnica mea raspunzandu-i, insa informatiile oferite nefiind considerate viabile de catre agent deoarece nu a stiut sa mentioneze numele jocului complet. Precizez ca logodnica mea este diagnosticata cu scleroza multipla recurent remisiva si depresie severa, avand certificat de incadrare in handicap grav, boala care afecteaza capacitatea motorie, precum si capacitatile cognitive si memoria, motiv pentru care nu tine minte foarte multe detalii. La momentul in care am observat ca este intrebata aceste lucruri (jocuri, etc..) am intervenit dorind sa discut cu agentul Sebastian si sa ii explic motivul pentru care logodnica nu poate sa ii spuna cursiv numele jocului s.a.m.d., dar avand toata disponibilitatea sa oferim orice informatie de natura sa aduca lumina asupra acestei situatii, moment in care agentul Sebastian nu a dorit sa discute decat cu titularul contului si intreband insistent cine utilizeaza contul. Am raspuns ca eu nu folosesc contul logodnicei si doar o ajut, ea mea fiind foarte emotiva, coroborat si cu efectele bolii cu care a fost diagnosticata (spre exemplu nu poate efectua miscari sau gesturi de precizie ridicata) si am considerat ca avand deja informatii personale de-ale mele (prin depunerea din contul meu bancar precum si contul de paysafecard informatii cu caracter senzitiv de-ale mele) nu am de ce sa nu pot sa discut cu reprezentantul companiei in legatura cu situatia (precizez ca nu am folosit informatii confidentiale ale logodnicei in convorbire, in afara de terminatia cardului ei bancar, la care am acces oricum, locuind in aceeasi casa si fiind logoditi). Astfel, dupa convorbire, agentul Sebastian i-a confirmat ca totul este in ordine si va primi un e-mail odata ce informatiile vor fi verificate.
Dupa cateva ore de asteptare, logodnica mea a primit un e-mail de notificare ca a fost inchis contul ei de pe platforma si fondurile au fost transferate in contul organizatorului de jocuri de noroc, pe motiv ca au efectuat verificari si au descoperit ca nu ea a fost cea care a avut acces la contul de joc si nu ea a fost cea care a obtinut suma respectiva. Lucru total neadevarat, eu nefolosind nici macar o clipa contul ei (spre exemplu cand a jucat si a castigat suma de 57.000 ron eu eram la munca, putand sa demonstrez acest fapt).
Am dori sa actionam in instanta compania pentru aceasta decizie abuziva, pentru ca dorim sa demonstreze in instanta faptul ca nu logodnica mea a fost cea care a castigat suma respectiva, pentru ca noi putem demonstra ca doar ea a fost cea care a folosit contul ei de joc, astfel dorim sa obtinem suma de bani castigata in mod corect plus despagubiri morale pentru faptul ca decizia abuziva a dansilor a adancit depresia logodnicei si a supus relatia noastra unei incercari nemeritate (tinand cont ca suma respectiva de bani ne-ar fi ajutat sa ne achitam toate datoriile si sa ne usuram viata).
Mentionam ca nu dispunem de resursele financiare necesare pentru a plati onorariul unui avocat si dorim sa gasim pe cineva care, dupa o analiza a cazului, daca considera ca putem avea castig de cauza, ne poate reprezenta pe baza de comision, respectiv suntem de acord sa oferim procent din valoarea sumei totale obtinute in cazul unei sentinte favorabile.

Alte discuții în legătură

Date cu caracter personal laura76c laura76c Buna ziua, Anul trecut am depus din contul meu bancar o anumita suma in contul de pariuri al sotului meu. Acum cand a vrut sa retraga un castig i s-a ... (vezi toată discuția)
Cont inchis la o casa de pariuri online mcvizitiu mcvizitiu Buna ziua, Mi-am creat un cont la o casa de pariuri online si am castigat (am pariat 790 de lei si am castigat 1800 de lei aproximativ), iar astazi am ... (vezi toată discuția)
Impozitare castiguri pariuri sportive Alexandru267 Alexandru267 Buna ziua! Sunt amator de pariuri sportive, iar recent am decis sa mi deschid un cont la o agentie online de pariuri sportive. Doresc sa va intreb cum se ... (vezi toată discuția)