Buna ziua, am deschis un srl care are ca obiectiv principala codul CAEN 6312. Aceasta societate va intermedia trimiteri postale/colete. Pe scurt, Noi avem contract cu o firma de curierat de ex GLS, clientii nostri vor trimite colete cu ramburs prin intermediul nostru cu GLS. Avand in vedere ca rambursul clientilor nostri va ajunge intai in contul nostru si ulterior in contul acestora, cum trebuie declarate sumele de bani incasate in contul nostru si bineinteles vrem sa stim daca exista stipulat undeva in legile fiscale ca noi avem dreptul de a incasa banii clientilor in contul nostru. Tin sa mentionez ca intre noi si clientii nostri va exista un contract in care va fi specificat faptul ca vom incasa rambursurile in numele lor. Astept un raspuns, Multumesc!
Magazin online
Tbyon
Am nevoie de cateva informatii referitoare la crearea unui magazin online mic:
- pot sa-l folosesc ca persoana fizica
- trebuie sa platesc taxe
- cum ... (vezi toată discuția)