Va rog sa ma ajutati cu o recomandare a procedurii de depunere a unei reclamatii administrative in cazul in care sesizarea a fost facuta de catre o persoana fizica prin email, catre Primaria unei comune iar aceasta a redirectionat-o catre responsabil Consiliul Judetean insa "spre stiiinta" petentului, deci pe email s-a primit o copie a sesizarii cu nr de inregistrare de la Primarie catre Consiliul judetean .
Dupa aceasta redirectionare au trecut cele 30 de zile si nu s-a primit nici raspuns sau nici un altfel de notificare referitor la prelungirea termenului legal, nici din partea Primariei si nici din partea Consiliului Judetean. Intrebarea este daca in acest caz se aplica termenul de 30 de zile si daca da, unde ar trebui depusa reclamatia administrativa pentru depasirea termenului legal si lipsa raspunsului, la Primaria comunei sau la Consiliul Judetean?
Daca a fost redirectionata, atunci termenul de 30 de zile se aplica numai Consiliului Judetean ..prin urmare, calitatea procesuala apasiva o are acesta.