Am și eu o întrebare poate stupidă dar nu știu sa caut online aceasta informație.
Se poate ca administratorul unei firme să participe/ să fie admis din punct de vedere legal în cadrul unui post la stat care necesita un anumit grad de vechime (firma își are activitatea in domeniul de specialitate al postului de la stat)?
Menționez ca administratorul are un SRL fără angajați și nici el nu este angajat al firmei. Pe scurt perioada de activitate a firmei poate fi corelată sau considerata vechime? În ceea ce privește procesul de selecție al dosarului.
Vechimea în specialitate este vechimea dobândită în temeiul unui contract individual de muncă, al unui raport de serviciu sau ca profesie liberală, demonstrată cu documente corespunzătoare de către persoana care a desfășurat o activitate într-o funcție de specialitate corespunzătoare profesiei sau specializării sale. Constituie vechime în specialitate și vechimea dobândită în temeiul unui contract individual de muncă, raport de serviciu sau ca profesie liberală în statele membre ale Uniunii Europene, precum și în alte state cu care România a încheiat convenții de recunoaștere reciprocă a acestor drepturi, demonstrată cu documente corespunzătoare de către persoana care a desfășurat o activitate într-o funcție de specialitate corespunzătoare profesiei sau specializării sale.
Functia de administrator al unei Societati cu Raspundere Limitata nu va confera aceasta vechime in lipsa unui raport de munca.