avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 497 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Despre exmatriculare facultate...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Despre exmatriculare facultate...

Sunt student la Universitatea Ovidius Constanta.De curand am fost prins copiind la un examen.Mie imi este teama de a nu fi exmatriculat,datorita acestui fapt.Mentionez ca acela era singurul meu examen restant iar in anul 1 respectiv anul acesta(2) nu am mai copiat,fiind un elev model daca s-ar putea spune.
Ce sanse am din punct de vedere legal ca sa scap de exmatriculare,in conditiile in care profesoara se va duce la decanat si ii va spune fapta.?Oare conteaza ca in afara acestui examen am toate examenele luate?
Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti si mie.Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: zapata_29 , utilizator 15:43, 29 Ianuarie 2010
Depinde ce prevede regulamentul universitatii.
M-as mira sa se ajunga atat de departe.
Uitati ce spune regulamentul:ART. 46 (1) Studenţii pot fi exmatriculaţi în următoarele situaţii:
(a) fraudă sau tentativa de fraudă la examene şî colocvii;-->aici ma incadrez eu
(b) abaten grave de la disciplina academică;
(c) neîndeplinirea obligaţiilor profesionale:
(d) absenţe nemotivate pe o penoadă mai mare de 7 săptămâni îa toate activităţile didactice.
(e) neachitarea taxelor la termenele stabilite de senatul universităţii. în cazul studenţilor „cu taxă".
(2) Studenţii exmatriculaţi din Universitatea pentru neachitarea taxei de şcolarizare (art.46 alin. 1 lit.e) pot fi reinmatriculaţi (cu excepţia celor exmatriculaţi pentru fraudă) după achitarea taxelor restante, la care se adaugă penalitân de "0,05% pe zi de întârziere, conform prevederilor contractuale. Stndentul este obligat să achite ţi o taxă de reînmatriculare în valoare de 1.000.000 lei.