Buna ziua,
Societatea noastra organizeaza inventarierea anuala a marfurilor. Avand in vedere societatea ca are peste 50 de puncte de lucru si mii de repere in fiecare gestiune, iar listele de inventar se intocmesc electronic,va rog sa ne spuneti daca este posibil sa nu mai procedam la listarea acestora si semnarea pe fiecare pagina in parte, ci sa se arhiveze electronic, iar semnaturile comisiei si a gestionarului sa fie doar pe procesul verbal de stabilirea a rezultatelor inventarierii.
Multumim.
Ordin 2634/2015 privind documentele financiar-contabile:
11. În condiţiile în care documentele financiar-contabile (documentele justificative şi documentele contabile) sunt întocmite şi preluate în contabilitate prin utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automată a datelor, semnătura nu constituie element obligatoriu. În astfel de situaţii trebuie să se stabilească prin proceduri proprii modalităţi de identificare a persoanelor care au iniţiat, dispus şi aprobat, după caz, efectuarea operaţiunilor respective.
12. Documentele financiar-contabile pot fi prezentate ca documente pe suport hârtie sau în format electronic, cu condiţia întocmirii acestora potrivit prezentelor norme.
Prin document în format electronic se înţelege documentul care conţine informaţiile prevăzute de prezentele norme şi care a fost emis şi primit în format electronic.
Tot acest ordin precizeaza ca lista de inventariere este document contabil (ANEXA Nr. 2 NOMENCLATORUL
documentelor financiar-contabile).