avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1167 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună seara, sunt profesor diriginte și am o ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună seara, sunt profesor diriginte și am o problemă cu o ...

Bună seara, sunt profesor diriginte și am o problemă cu o eleva nou venită în clasa mea, a XI- a.
Această fată are 21 de ani, față de colegii ei care au 17 ani. Din 2018 nu a mai frecventat scoala, mai precis din clasa a X- a. Acum, a fost înscrisă pe ultima sută de metri, fiind ultimul an când se putea înscrie la cursuri de zi. Are probleme de comportament, deranjează orele cerând explicații suplimentare, se pierde ora cu profesorul care încearcă să- i de-a explicații...nu e de acord cu notele primite și cere explicații și acolo. Cu colegii vrea sa comunice dar mereu încearcă sa- i domine, acest lucru nefiind acceptat de către aceștia, vorbim de elevi artiști. Ultima problemă apărută este faptul că a făcut avansuri sexuale printr- un mesaj unui coleg, el având 17 ani, deci minor...acesta mi-a trimis automat mesajul. Vreau sa menționez că în afară de profesori , copiii nu știu ce vârstă are ea. Am incercat sa protejez acest lucru. Sau aș putea spune având în vedere că ar reprezenta un pericol pentru copii? Aș dori să știu dacă pot forța , pe baza acelui mesaj , mâna părinților ei să o retragă de la școală, Nu mai rezistam cu ea...copiii nu se mai pot concentra la ore din cauza ei...Are probleme care necesită terapie, e clar. Am cerut părinților ei să o ducă la psiholog, dar ei susțin că totul e in regulă cu ea...nu am ajutorul lor...
Ultima modificare: Miercuri, 29 Noiembrie 2023
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: xlayoana , utilizator 21:23, 28 Noiembrie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util