Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As vrea sa știu dacă poate cineva sa îmi spună cum se numeroteaza documentele care se ataseaza formularului CEDO: în continuarea numerotarii paginilor formularului de aplicatie la CEDO sau se începe de la 1.
Mulțumesc anticipat pentru bunăvoința dumneavoastra
Trebuie să anexați o listă numerotată și cronologică a tuturor hotărârilor judecătoreşti sau a altor decizii menționate la rubricile E, F, G și H din formularul de cerere precum și a tuturor documentelor pe care doriți să le ia în considerare Curtea ca dovezi ale afirmațiilor dumneavoastră privind încălcarea Convenției (încheieri, declarații de martori, rapoarte medicale etc.). Pe această listă trebuie să indicați numărul paginii corespunzătoare fiecărui document anexat și numerotat în prealabil, pentru a permite identificarea cu ușurință a acestora.
Documentele trebuie să fie aranjate în funcţie de dată și de procedură si numerotate consecutiv.
Se pare ca întrebarea mea nu a fost clara. Formularul are,standard 13 /13 pagini. Apoi vin documentele. Numerotarea documentelor(!!),în ordine cronologica,cum ați spus, trebuie sa înceapa de la 1 sau de la 14(în continuarea numărului de pagini din formular) sau nu conteaza ??