Buna ziua!
cum vedeti dv ca s-ar aplica intr-o institutie publica prevederile art.XXXVIII din OUG nr.115/2023? Persoana care detine titul stiintific de dr va trebui sa faca rapoarte lunare? cine ii va evalua activitatea? daca se considera ca titlul de dr nu a fost valorificat suplimentar in cursul unei luni, nu i se mai plateste indemnizatia? E o aberatie ce este prevazut aici! cum pun in practica acest lucru?
Multumesc!
Articolul XXXVIII
Alineatul (1) al articolului 14 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare se modifică și va avea următorul cuprins:
(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, care se acordă lunar numai dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul și dacă are prevăzute în fișa postului un set de atribuții obiective și cuantificabile care să permită verificarea lunară a modului în care activitatea acestuia este valorificată în mod suplimentar. ........
1. in fisa postului trebuie sa aiba atribuții obiective și cuantificabile în domeniul pentru care deține titlul de doctor;
2. evaluarea o va face comisia de evaluare , stabilita de angajator.