avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 290 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua. Am o mare rugăminte la dvs. Am cumpărat ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua. Am o mare rugăminte la dvs. Am cumpărat bilet de ...

Bună ziua. Am o mare rugăminte la dvs. Am cumpărat bilet de avion cu un bagaj în plus pentru cala. Am un zbor cu o escala de 4 ore. Am fost anunțat de companie cu 2 zile înainte de plecare ca să anulat acel zbor și pune la dispoziție alt zbor dar aterizez între escale pe alt aeroport, urmând ca eu sa iau un mijloc de transport sa ajung la acel aeroprt( aeroport Paris Clarles de Gaulle-Paris Orly). Întrebarea mea este : Eu trebuie sa car bagajul de cala( 2 la număr plătite) pentru ca sunt 3 ore între escale sau compania este obligata sa-transporte pana la celalalt aeroport?. Va mulțumesc din suflet pentru răspuns.
Cel mai recent răspuns: Livius Laslau , Consilier juridic 15:03, 18 Februarie 2024
Bună ziua,
Compania aeriană trebuie să vă ofere posibilitatea de a alege una din următoarele variante:
1. rambursarea prețului biletului și, dacă aveți un zbor de legătură, un zbor de întoarcere, cu prima ocazie, către aeroportul de plecare
2. redirecționarea către destinația finală cu prima ocazie sau
3. redirecționarea la o dată ulterioară agreată de dumneavoastră, în condiții de transport comparabile și în funcție de locurile disponibile.
Anularea zborului se anunță cu 14 zile înainte.
Găsiți pe internet firme care se ocupă de astfel de cazuri și vă pot asista juridic în rezolvarea problemei, inclusiv obtinerea de despăgubiri.
Succes și numai de bine!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, trebuia sa efectuez un zbor in ue cu escala. cu mai ... debutant2013 debutant2013 Buna ziua, trebuia sa efectuez un zbor in UE cu escala. Cu mai putin de 24 ore am fost anuntata pe email de catre compania aeriana de la care am cumparat ... (vezi toată discuția)
Probleme companie aeriană maranos76 maranos76 Bună seara! Am următoarea problemă: Pe data de 23 noiembrie 2014 am achiziţionat online un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Munchen cu ... (vezi toată discuția)