Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua. Am o mare rugăminte la dvs. Am cumpărat bilet de avion cu un bagaj în plus pentru cala. Am un zbor cu o escala de 4 ore. Am fost anunțat de companie cu 2 zile înainte de plecare ca să anulat acel zbor și pune la dispoziție alt zbor dar aterizez între escale pe alt aeroport, urmând ca eu sa iau un mijloc de transport sa ajung la acel aeroprt( aeroport Paris Clarles de Gaulle-Paris Orly). Întrebarea mea este : Eu trebuie sa car bagajul de cala( 2 la număr plătite) pentru ca sunt 3 ore între escale sau compania este obligata sa-transporte pana la celalalt aeroport?. Va mulțumesc din suflet pentru răspuns.
Bună ziua,
Compania aeriană trebuie să vă ofere posibilitatea de a alege una din următoarele variante:
1. rambursarea prețului biletului și, dacă aveți un zbor de legătură, un zbor de întoarcere, cu prima ocazie, către aeroportul de plecare
2. redirecționarea către destinația finală cu prima ocazie sau
3. redirecționarea la o dată ulterioară agreată de dumneavoastră, în condiții de transport comparabile și în funcție de locurile disponibile.
Anularea zborului se anunță cu 14 zile înainte.
Găsiți pe internet firme care se ocupă de astfel de cazuri și vă pot asista juridic în rezolvarea problemei, inclusiv obtinerea de despăgubiri.
Succes și numai de bine!