avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! Numele meu este Angelica Dobre, sunt ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! Numele meu este Angelica Dobre, sunt consumator Electrica ...

Buna ziua!
Numele meu este Angelica Dobre, sunt consumator Electrica Furnizare SA. Din decembrie 2023 societatea de energie electrica face update-uri la aplicatia de facturare. In urma acestui fapt, nu am mai primit factura de 3luni. Situatia este repetitiva, aproape in fiecare an, societatea face aceste actualizari la facturi si in final valoarea facturii emise este mare. Prin contract au obligatia de a emite facturile lunar. Mentionez ca nu pot plati in avans, intrucat contractul este pe numele mamei si beneficiaza de acel ajutor pentru energie. Va rog sa ma ajutati sa formulez o sesizare/reclamatie catre ei si mai departe catre ANPC si ANRE. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: CHKa , utilizator 13:36, 2 Martie 2024
Si eu sunt client EFSA , si va asigur ca aceasta NU face anual update-uri la aplicatia de facturare . Intr-adevar , incepand cu 01.01.2024 , si pana in 15.02.2024 , au avut o modificare/schimbare de program informatic ( de care am fost insiintati , pe mail si printr-o anexa la ultima factura din 2023 ) si , cale de 1,5 luni , nu au emis facturi , dar deja am primit factura cu data emiterii 19.02.2024 , reprezentand consumul pe ian 2024 . Presupun ca si noi, consumatorii , trebuie sa fim intelegatori , e firesc sa-si imbunatateasca programele informatice , mai ales ca au fost , in ultimii ani , foarte multe modificari legislative neprevazute . Iar o baza de date de milioane de clienti nu-i usor de preluat intr-un nou program , cu toate situatiile particulare ... Dar e doar opinia mea , fara indoiala , puteti reclama daca asa considerati ...
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Martie 2024
CHKa, utilizator

~ final discuție ~