Bună ziua,
am achiziționat un procesor (pentru desktop), a venit defect, l-am returnat pentru recuperarea banilor, am anunțat vânzătorul că nu funcționează și vreau returnarea sumei (am achiziționat același produs de la alt furnizor și funcționează - am rezolvat problema). Cum rezolv problema cu primul vânzător, care mi-a comunicat că produsul se află în service (de 45 zile am predat produsul prin curier, primului vânzător) La statusul returului apare : închis; aprobat retur; restituire contravaloare produs. Cum îmi recuperez banii? (vânzătorul mă duce cu vorba și că mă contactează când va rezolva problema)
Faceti reclamatie la Anpc (daca aveti punctul de vedere al vanzatorului), la care atasati toate dovezile ca ati incercat sa rezolvati problema cu vanzatorul
Vânzătorul aplică legislația, care spune că la invocarea garanției, mai întâi se încearcă repararea, apoi înlocuirea și abia în ultimul rând rambursarea contravalorii. Nu puteți primi banii nitam nisam: dacă ați stricat dvs produsul?
În momentul de față o reclamație la ANPC nu are șanse. Așteptați răspunsul service-ului
ganditi-va putin: vanzatorul nu are cum sa stie acest lucru. procesorul a fost montat (dupa desigilare, fireste) si abia apoi clientul a realizat ca e defect.