1. Care este procedura corectă pentru numerotarea contractelor și a actelor adiționale aferente acestora? Există o regulă standard de urmat în acest sens?
S-ar putea să se adopte o abordare în care contractele, cum ar fi cele de închiriere a autovehiculelor, să fie numerotate începând de la 1 la începutul anului și continuând până la sfârșitul anului, reluând numerotarea la începutul anului următor de la 1 pentru acelasi tip de contracte?
Iar pe urma contractele de prestari servicii sa inceapa la fel de la 1 cu numaratoarea lor proprie? Sugeram asta pentru ca in modul acesta mi se pare mai logic ca sa poti tine evidenta numarului de contracte de fiecare tip in parte.
2. Cum ar trebui numerotate actele adiționale pentru fiecare contract în parte? De exemplu, pentru contractul nr. 3, ar trebui să fie numerotate actele adiționale 1, 2, 3, și apoi pentru contractul nr,4 la fel cu actele sale aditionale incepand de la nr 1?
Am inteles, si as putea mentine numaratoarea per total sa continue si anul urmator? sau toate numerotarile trebuie resetate la inceputul fiecarui an de la 1 pentru orice tip de contract/document? Multumesc!