avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Bună ziua ,în data de 20 februarie am contactat un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Bună ziua ,în data de 20 februarie am contactat un magazin ...

Bună ziua ,în data de 20 februarie am contactat un magazin service din București care vindea display samsung s20plus la prețul de 350lei nou.eu fiind din braila mi l-a pus prin curier,i-am plătit suma respectiva la curier.cand am montat display-ul pe telefon se vedea în linii,am contactat firma respectiva și i-am spus problema.Mi-a spus sa-i trimit înapoi display-ul și în termen de 15 zile lucrătoare îmi va înapoia banii.astazi suntem in 20 martie 2024 și nimic.am tot sunat și mi s-a spus,ba ca trebuie sa ajungă,apoi spune ca mi-a retrimis display-ul dar minte.am bonul de la curier cu magazinul ,numele individului ,nr de telefon.ce a-si putea face?trebuie oprit cu siguranta a mai procedat asa cu încă alte persoane
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Florentina Ragalie , Consilier juridic 02:24, 23 Martie 2024
Faceti sesizare la Anpc.

~ final discuție ~