Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta: am o angajata care nu a vrut sa primeasca niste documente trimise prin posta cu confirmare de primire. Acestea s-au intors, iar de atunci face tot felul de cereri prin care imi cere originalele (i-am trimis copii pe e-mail). Nu recunoaste copiile, spune ca nu stie despre aceste documente, nu i s-au adus la cunostinta, etc. Avand in vedere ca este o persoana recalcitranta, cum as putea sa-i dau aceste documente in original? Daca desfac plicurile, o sa ma reclame in instanta ca nu i-am trimis in plic aceste acte ci altceva (credeti-ma iau in calcul tot ce ar putea reclama). Pe de alta parte sunt documentele ei de la dosarul profesional, si daca mi le cere sunt obligata sa i le dau.
Va multumesc!
Buna ziua , eu am procedat in situatie asemanatoare astfel .Am trimis scrisoare recomandata cu confirmare de raspuns si valoare declarata cu nota de inventar la adresa din cartea de identitate . Cum nu a ridicat actele le-am trimis prin aceasta metoda a doua oara .A fost suficient sa pot incheia colaborarea . Era o expresie urbana .Datoria noastra este sa trimitem actele si a persoanei sa nu le primeasca .