Ce se intampla daca Administratorul Asociatiei de Proprietari a facut o reparatie la o teava comuna de apa rece , apartinand scarii A si B, cu un PFA, fara Contract de Prestari Servicii, nu exista facturi care sa acopere suma pretinsa pe reparatie, nu exista Receptia lucrarii , acuma s-a aflat ca nu s-a finalizat cum s-a stabilit initial cu contorizarea scarii A, individual de scara B , instalatorul nu mai este de gasit, ar fi plecat la munca in alta tara. Unii locatari au platit suma pretinsa de Administrator, altii nu au fost de acord cu acea suma, acum ca s-a aflat ca nu sunt in regula nici documentele, toti locatarii sunt revoltati, cei care au platit vor banii inapoi, cei care nu au platit nu mai vor sa plateasca. Cum se poate proceda in acest caz. Multumesc.
eugenoctavian1968
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Puteți să-l reclamați la poliție pentru fraudă.
Puteți să-l reclamați la biroul de îndrumare și control al asociațiilor de proprietari din cadrul primăriei unde domiciliați.
Ambele posibilități sunt greoaie, au puține șanse de reușită dar merită să încercați.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Anterior oricarui dmers solicitati oficial cenzorilui/comisiei de cenzori sa comunice daca plata pretinsa este justificata cu documente contabile temeinice si legale
Obligatia cenzorului consta in verificarea lunara a tuturor documentelor contabile in baza carora se intocmesc listele lunare de intretinere.,vizarea pentru legalitate a respectivelor documente
Daca nu exista viza si stampila cenzorului pe lista lunara de intretinere inseamna ca suma pretinsa nu este justificata legal si pe cale de consecinta nu trebuie perceputa locatarilor