avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 840 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... denumire functie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

denumire functie

va rog sa-mi spuneti cum ar putea sa se numeasca functia mea daca eu sunt studenta la drept in anul 4 si lucrez la o firma unde ma ocup de conceperea contractelor,oferte,realizarea documentatiei pentru licitatii etc.va rog sa-mi dati mai multe sugestii.ei vor sa ma numeasca functionar de birou
Cel mai recent răspuns: silviu_lazarescu , utilizator 23:48, 22 Octombrie 2006
Serviciul sau birou/ de contractare / de achizitii
:D sorry!.......cred ca functia se stabileste prin statul de functii . Trebuie sa existe o structura organizatorica.................si in statul de functii e prins postul.........
Cred ca s-ar putea numi simplu ...jurist sau expert sau...... Depine si de obiectul de activitate al firmei / si de cele de mai sus / cum sunt prevazute denumirile posturilor...............
eu cred ca ar terbui sa insisti pentru postul de jurist al un compartiment de contractari si achizitii
pai tocmai asta vreau sa stiu daca pot sa detin functia de consilier juridic daca inca nu am terminat facultatea.si daca pot sa semnez in calitate de cj.firma lucreaza cu o firma de consultanta dar aia nu au treaba cu noi.eu fac contractele,clauzele tot.
Nu poţi să te angajezi decît pe o funcţie care presupune studii medii, aşa că până la obţinerea diplomei de licienţă cu specializarea ştiinţe juridice, poţi cel mult să profesezi ca referent .
La ITM îţi vor primi CIM doar însoţit de act doveditor (adeverenţă de absolvire cu licienţa dată sau diploma în original ). Chiar dacă îţi vor înregistra contractul, acesta are mare problemă accea a nulităţii, care nu se prea acoperă, iar în situaţia în care eşti verificat nu ştiu cum o să dovedeşti dreptul de a exercita funcţia de consilier juridic, nu de jurist.......