avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Buna ziua,sunt elev in clasa a 12a am 18 ani,in urma ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Buna ziua,sunt elev in clasa a 12a am 18 ani,in urma cu un an ...

Buna ziua,sunt elev in clasa a 12a am 18 ani,in urma cu un an tatal meu a decedat si am ramas eu cu mama si sora mea.Afacerea familiei este un magazin de colt din care traiam toti,de cand tata a murit mama si a gasit pe altcineva si noi nu mai avem voie sa muncim acolo sau sa luam ce e necesar pentru casa.Vreau sa precizez ca pensia de urmas nu vine la mine personal,ci la magazin(mama a vorbit cu postasul sa o aduca acolo pe ascuns).Vreau sa stiu ce drepturi am si ce pot face ca sa beneficiez de ce a lasat tata,de varianta ca pot munci acolo
Cel mai recent răspuns: Adalbert Gabriel Gazdovici , Avocat 20:16, 8 Aprilie 2024
8 din 8 utilizatori consideră
acest răspuns util
Intrebari preliminare: Afacerea aceasta de familie este SRL sau alta forma de organizare? In caz ca este SRL cine sunt asociatii si cu ce aport de capital? Daca nu stiti, nu este o problema, aceste date sunt publice si pot fi obtinute de la Registrul Comertului contra sumei de 20 de lei.
Unu. Privitor la pensia de urmas. Intrucat sunteti major puteti merge la o banca, va deschideti un cont, dupa care cu extrasul de cont si o cerere scrisa mergeti la Casa de Pensii si le cereti sa va vireze pensia de urmas in cont.