Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am un mic magazin online care trimite produsele de la un depozit din Hunedoara. Comenzile de livrare le fac printr-o aplicatie terta (ecolet) care la randul ei trimite mai departe catre curieri. Un colet apare la ora 10:10 ridicat de catre curier si la 17:10 apare cu status special de "unsent". Comanda este facturata si platita de catre mine. Coletul nu ajunge la client. Am facut solicitare de despagubire colet pierdut. Depozitul sustine ca a fost ridicat iar curierul nu recunoaste ridicarea.
Cum pot sa dovedesc ca a fost ridicat?
organizati-va fluxul, cu reguli/ proceduri. folositi-le pe ale depozitului/ curierului. daca nu exista, scrieti-le dvs.
e posibil ca toate aceste verificari sa intre la servicii premium/ track and trace, etc. cititi contractul
Colet furat
ellakosta
Am comandat un produs din afara tarii, platit cand s-a facut comanda. Am primit un tracking number. Dupa o luna si jumatate, timp in care produsul s-a plimbat ... (vezi toată discuția)