Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am comandat de pe OLX nişte produse de inox în valoare de 450 de lei de la o firmă. Am vorbit cu domnul la telefon, am stabilit că îmi va trimite factura proformă pe Whatsapp şi ii voi trimite plata in avans, urmând sa expedieze coletul cât de curând. Au trecut mai multe zile, nu a trimis coletul, nu mai răspunde la telefon decât dacă sun de pe un număr nou, iar când răspunde îmi tot zice că îl va trimite. Ultima oara l-am amenințat cu acțiune legală, dar nu l-a "mişcat". M-am documentat despre firma respectivă, am sunat la un alt nr. asociat firmei, iar domnul mi-a explicat că nu este asociat, că i-au folosit numărul fără permisiune, si că l-au mai sunat vreo 40 de persoane care au primit țeapă ca şi mine. Am mai aflat şi că au mai multe dosare penale active. Am toate datele firmei, ce măsuri pot lua şi ce şanse am să îmi recuperez banii?
Buna ziua, Olx specifica foarte clar sa nu utilizati alte canale de comunicare (cum ar fi Whatapp) decat cel al aplicatiei OLX. In momentul in care ati decis sa ignorati sfaturile celor de la OLX v-ati asumat un risc. De ce credeti ca cumparatorii/vanzatorii evita canalul de comunicare pus gratuit la dispozitie de OLX? Mentionez ca nu am nici o legatura cu aceasta aplicatie, eu doar am vandut un produs prin intermediul ei si am fost asaltata de nenumarate persoane care doreau sa rezolvam tot prin whuapp.. De ce? daca OLX are gratuit comunicarea? si gratuit incasarea de bani?
Nu am vorbit cu nimeni la telefon. Am urmat instructiunile de pe site.