avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 859 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua!Acum,sunt studenta la o facultate in anul ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua!Acum,sunt studenta la o facultate in anul 1,la buget.Am ...

Buna ziua!Acum,sunt studenta la o facultate in anul 1,la buget.Am inteles ca se poate sa platesc taxa la aceasta pentru a putea urma cursurile unei alte facultati cu finantare de la buget.(gen sa trec la prima facultate la taxa).Cu cine as putea vorbi?Am inteles ca secretara nu prea are habar de legislatie.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:45, 11 Mai 2024
Persoana care a beneficiat gratuit de școlarizare în cadrul unui program de studii universitare pe loc finanțat de la bugetul de stat are, în condițiile legii, dreptul de a urma un alt program de studii universitare în cadrul aceluiași ciclu de studii universitare:
.....
b) în regim gratuit, cu finanțare de la bugetul de stat, în condițiile în care persoana achită contravaloarea serviciilor de școlarizare de care a beneficiat anterior cu finanțare de la bugetul de stat, integral sau parțial, în cazurile în care programul de studii la care a fost admis este organizat doar cu finanțare integrală de la buget. Studenții pot achita contravaloarea serviciilor de școlarizare de care au beneficiat anterior Ministerului Educației, conform unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educației;

Va trebui sa va adresati conducerii Facultatii sau eventul Ministerului pentru a va comunica suma de plata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! sunt studenta la buget, anul 2 (din septembrie). voiam ... EVELINA MORAR EVELINA MORAR Buna ziua! Sunt studenta la BUGET, anul 2 (din septembrie). Voiam sa știu dacă pot începe o a doua facultate, tot la BUGET. Va mulrumesc! (vezi toată discuția)