avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... O situatie nefericita cu service ul de garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

O situatie nefericita cu service ul de garantie

Buna ziua, am o situatie neplacuta cu service ul unde am trimis laptopul la garantie.

In urma cu 2 luni am trimis laptopul la garantie din cauza autonomiei bateriei. Am trimis laptopul functional, in stare perfecta. Mi s a comunicat ca bateria nu este acoperita de garantie, insa au gasit o problema la placa de baza si procesor si necesita schimbarea. Dupa 3 saptamani am primit laptopul inapoi “reparat” insa supriza a fost cand am incercat sa il pornesc si sa realizez ca nu functioneaza, mai exact display ul nu pornea. Ziua urmatoare am trimis iar laptopul in service si au realizat ca placa de baza si memoria ram de data aceasta sunt stricate. Dupa multe discutii contradictorii au decis sa contacteze producatorul si sa mi returneze banii sau sa inlocuiasca produsul, inca asteptam raspunsul celor de la lenovo.
Intre timp eu am mentionat ca doresc salvarea datelor de pe laptop, ei mi au spus initial ca nu se ocupa cu astfel de lucruri, dar astazi am fost sunat din nou sa mi spuna ca pot face acest lucru contra sumei de 200 de lei. Nu sunt de acord sa le platesc absolut nimic avand in vedere calitatea ”reparatiei” si a faptului ca de 2 luni de zile nu mi pot folosi laptopul.

Este vreo speta pentru acest gen de caz? Nu este vorba de bani la mijloc, fiind vorba de 200 de lei, ci mai mult de principiu. Am avut nenumarate telefoane in care mi au spus tot felul de vrajeli, ca laptopul nu mai este in garantie cand l am trimis a doua oara, tot felul de scuze in care nu si asumau vina pentru reparatia de 2 bani pe care au facut o, etc.

Are sens sa inaintez vreo reclamatie la ANPC? Intr adevar datele nu sunt acoperite de garantie, insa eu din cauza lor stau cu cateva proiecte blocate din care as fi putut genera niste bani. Sa ii presez spunandu le treaba asta?

Multumesc,
O zi buna!
Cel mai recent răspuns: just4dead , utilizator 00:48, 27 Aprilie 2024
Depinde ce doriți. Mi se pare că vreți să-i presați "din principiu".
In punctul asta imi doresc doar sa am laptopul personal inlocuit/ sa primesc banii pe el fara sa fiu obligat sa mai platesc in plus pentru niste incoveniente cauzate de ei.

adriandimitriu a scris:

Depinde ce doriți. Mi se pare că vreți să-i presați "din principiu".

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefoan mobil - ecran spart Andreia02 Andreia02 Buna ziua, am dat la reparat in garantie un iPhone pentru ca bateria tine foarte putin si in apel se aude farte incet. Garantia expira saptamana viitoare. ... (vezi toată discuția)
Garantia produsului final si a componentelor Andrei_78 Andrei_78 Buna ziua. Acuma 4 ani am cumparat un laptop si evident i s-a dus acea garantia de 2 ani. Problema este ca deja mi s-a stricat placutele RAM, iar firma ... (vezi toată discuția)
Laptop trimis in service de 3 ori si nu l-au rezolvat vasiauvi vasiauvi Buna seara, Inainte de a va prezenta problema mea vreau sa va multumesc ca va rapiti din timp pentru a citit aceste randuri si ca incercati sa ma ... (vezi toată discuția)