avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA in alt judet decat cel de domiciliu
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA in alt judet decat cel de domiciliu

Buna seara! Acum lucrez ca salariat, iar azi am primit o oferta de munca, de la o firma care doreste sa imi fac PFA.

Nu pot ajunge in judetul de domiciliu in urmatoarele 10 zile, datorita locului de munca actual (o deplasare la mai multe puncte de lucru din tara).

Sunt proprietarul locuintei din CI, am facut contract de comodat. Pe langa asta, am cautat deja pe site-ul ONRC daca pot deschide PFA in alt judet. Ii voi suna maine, dar imi puteti spune la ce sa ma astept, ca sa planific cat de bine pot? Este posibil sa infiintez PFA in alt judet?

Momentan sa completez documentele de aici: [ link extern ]

Alte intrebari:
Care ar fi cea mai buna forma de impozitare pentru un angajat in IT, cu norma intreaga?

Vad ca pot doar sa rezerv denumirea online, dar pot face totul online, fara intermediari?

Va multumesc,
O seara buna!
Cel mai recent răspuns: AlexandruFlorin999 , utilizator 11:45, 24 Mai 2024
Cererea de înregistrare în registrul comerțului și de autorizare a funcționării se depune la registrul comerțului de pe lângă tribunalul din județul în care solicitantul își stabilește sediul profesional.

Cererea de înregistrare, semnată olograf sau cu semnătură electronică calificată însoţită de documentele necesare înregistrării, se depune la ghişeu sau prin transmitere prin servicii de poştă/curierat sau prin mijloace electronice la oficiul registrului comerţului în a cărui rază teritorială este situat sediul profesional al acestora, personal sau prin împuternicit.

Cererea transmisă în formă electronică, prin portalul de servicii online sau prin poşta electronică, se semnează cu semnătură electronică calificată.