avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 334 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Despre funcționari publici. Nerespectarea climat ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Despre funcționari publici. Nerespectarea climat normal de munca.. ...

Despre funcționari publici. Nerespectarea climat normal de munca..
Cel mai recent răspuns: Marius Bote , Practician in insolventa 08:26, 22 Iunie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Conducătorii entităților publice au obigatia de a menține în permanență un exemplu pozitiv, prin comportament adecvat, dar și prin instituirea unor reguli minime de conduită la locul de muncă, menite să reducă stresul ocupațional, pentru a crea un climat de muncă ce minimizează riscul comportamentelor abuzive la locul de muncă.

Un comportament care, prin caracterul său sistematic, poate aduce atingere demnității, integrității fizice ori mentale
a unui angajat sau grup de angajați, punând în pericol munca lor sau degradând climatul de lucru, intră sub incidența hârțuirii morale la locul de muncă.

Bună dimineața. Multumesc pentru răspuns. Și Legea hartutii la locul de munca ce număr are? Competent cred ca este Tribunalul.
Cornel Vasile a scris:

Conducătorii entităților publice au obigatia de a menține în permanență un exemplu pozitiv, prin comportament adecvat, dar și prin instituirea unor reguli minime de conduită la locul de muncă, menite să reducă stresul ocupațional, pentru a crea un climat de muncă ce minimizează riscul comportamentelor abuzive la locul de muncă.

Un comportament care, prin caracterul său sistematic, poate aduce atingere demnității, integrității fizice ori mentale
a unui angajat sau grup de angajați, punând în pericol munca lor sau degradând climatul de lucru, intră sub incidența hârțuirii morale la locul de muncă.

Am.gasit. Legea nr.167./2020. Mulțumesc.

Cornel Vasile a scris:

Conducătorii entităților publice au obigatia de a menține în permanență un exemplu pozitiv, prin comportament adecvat, dar și prin instituirea unor reguli minime de conduită la locul de muncă, menite să reducă stresul ocupațional, pentru a crea un climat de muncă ce minimizează riscul comportamentelor abuzive la locul de muncă.

Un comportament care, prin caracterul său sistematic, poate aduce atingere demnității, integrității fizice ori mentale
a unui angajat sau grup de angajați, punând în pericol munca lor sau degradând climatul de lucru, intră sub incidența hârțuirii morale la locul de muncă.

~ final discuție ~