avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Nu aveam voie sa ii dau bonuri unui angajat
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Nu aveam voie sa ii dau bonuri unui angajat

Buna seara ,

Azi am aflat ca nu aveam voie sa ii dau bonuri unui angajat la stat si care primea indemnizatie de hrana si la firma sotiei cu jumate de norma .

Din martie anul trecut si pana acum i-am dat si bonuri de masa si nu pot da vina pe angajat .

Penalitatile si dobanzile sunt imense chiar daca sumele sunt mici sunt foarte multe zile , adunate se duc peste 30.000 spre 40.000 , inca nu e calculat la sange .

As dori sa stiu daca poate fi actionata cumva in judecata prima contabila care a facut statele de plata si a depus declaratiile la anaf pentru acest lucru , deoarece ea ar fi trebuit sa stie acest lucru si sa imi spuna ca nu se poate asa ceva .

Am mai platit si 7.500 duble cu 200 % si nu 100 % ... contract intre ea si firma sotiei nu cred sa fie semnat ce contract a trimis , nu cred sa fie posibil trasa la raspundere cu el decat cu depunerea declaratiilor sau bilantul ... in baza acestora daca este cumva vre-o modalitate de tragere la raspundere .

Mentionez ca sa ajuns la a 4 contabila , si actuala sustine si ea ca se poate si nu stie sa nu se poata , chiar azi cand i-am zis ... am intrebat-o si acum 7 luni la preluare si a zis ca nu e nici o problema si nu am cautat sa mai citesc eu .

Multumesc!
Ultima modificare: Luni, 1 Iulie 2024
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Marv , utilizator 14:54, 1 Iulie 2024
Problema nu este ca primea indemnizatie de hrana, ci ca nu trebuia sa i se acorde tichete de masa daca in sectorul privat nu avea functia de baza.

Interdicția de acordare și a tichetelor de masă și a indemnizației de hrană cumulat este numai în cazul angajaților din sistemul de stat.
Unde a declarat ca are functia de baza
Din contractul sotiei nu reiese de nici unde , unde ar avea functia de baza , semna o declaratie pe proprie raspundere cum ca realizeaza venituri din mai multe salarii ... si nici din acea declaratie nu reiese de nici unde unde are functia de baza .

Nu stiu pana miine ca l-am intrebat sa imi zica daca reiese din contractul cu armata ca ar avea acolo functia de baza , e la servici acum 24 de ore .

In cazul in care nu reiese de nici unde , unde ar avea functia de baza exista portita cu declararea pe propie raspundere ca are functia la firma sotiei si sa instiinteze si armata si sa nu se treaca venituri salariale acele bonuri si sa fie legal ?
Este posibil sa aiba functia de baza la jumatate de norma ? in cazul in care nu reiese de nici unde, unde ar avea functia de baza , sau e valabila doar in cazul contractelor cu norma intreaga ?


magiccom a scris:

Unde a declarat ca are functia de baza


E clara treaba , a zis ca a sunat contabililul din armata si i-a zis ca acolo are functia de baza .

Se poate cumva constrange legal contabila care a APROBAT aceasta nebunie sa suporte consecintele , fara un contract semnat doar pe baza declaratiilor depuse ? Sau a semnaturii de pe bilant ?

Bilant care daca se vor corecta si trece acele sume din tichete ca si drepturi salariale nu va ma fi corect si va trebui rectificat ?

~ final discuție ~