avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 901 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Daca nu sunt Medic, pot publica videoclipuri in care ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Daca nu sunt Medic, pot publica videoclipuri in care dau sfaturi ...

Daca nu sunt Medic, pot publica videoclipuri in care dau sfaturi medicale precum anumite alimente pe care sa le ia oamenii ca sa amelioreze/vindece anumite afectiuni?
Si pot sa fac marketing afiliat pe aceste videoclipuri sa vand produse indirect?
Mentionez cu nu vreau sa impersonez sau sa pretind ca sunt medic. Dar o afirmatie de genul: "Daca ai cancer, nu manca nimic cateva zile si te vei vindeca" este ilegala? (este doar un exemplu mai extrem, nu il si sustin)

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 22:40, 3 Iulie 2024
Aha....cati nu fac asta... Corect e însă ca afirmațiile sa aibă un fundament , trebuie sa fie adevărate, sa se bazeze pe niște studii sau statistici. Adica nu puteti afirma ca te vindeci de cancer daca nu mănânci câteva zile ( cu titlu de ex) , daca nu știți ca asa si e.
Înțeleg ca nu sunteti medic, dar ceva studii în domeniu...sa știți acele produse pe care le recomandați, sa aveți niște cursuri de nutriție etc.
Tot ca ex, nu trebuie sa fiți medic sa recomandați pătrunjelul pt eliminarea toxinelor, dar o puteți face ca " se stie"
Ultima modificare: Miercuri, 3 Iulie 2024
gi-jane2, moderator
Ar fi pe undeva un fundament legal pentru asta? ca eu unul nu am gasit. Nu am studii oficiale pe domeniu, doar cunostinte acumulate. Si ma gandesc ca daca folosesc cuvantul "poate" m-ar scoate de asumare, spre exemplu sa zic "cancerul poate fi vindecat prin infometare datorita autofagiei" lucru care este adevarat, insa nu as putea spune asta cu certitudine fiind cazuri foarte rare.

Ultima modificare: Joi, 4 Iulie 2024
Manuela Rășină, administrator