avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 929 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... am cumparat pe 20.12.2023 un aragaz. Dupa punerea in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

am cumparat pe 20.12.2023 un aragaz. Dupa punerea in functiune ...

am cumparat pe 20.12.2023 un aragaz. Dupa punerea in functiune am constatat ca la el cuptorul nu functiona. Am sesizat societatea care asicura garantia si pe 29.12.2023 sa remediat. Acum pe 06.07.2024 la aragaz a aparut acelasi defect. Am sesizat aceasi societate care a efectuat remedierea data trecuta ( si care trebuie sa asigure garantia-conform prospectului de la producator). Am primit nr. de inregistrare a sesizarii pe data de 06.07.2024. In cat timp sunt oblgati sa-mi rezolve sesizarea ca sa pot folosi aragazul .
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 09:58, 12 Iulie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Termenul e de 2 săptămâni. Obligația este a vânzătorului.

~ final discuție ~