avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 985 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONTRACT INTERNSHIP CU CLAUZA?!!! B.ziua! Sunt ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONTRACT INTERNSHIP CU CLAUZA?!!! B.ziua! Sunt student in an terminal si vreau sa inchei un contratct ...

B.ziua!
Baiatul meu este student in an terminal si vrea sa incheie un contract de INTERNSHIP pe o perioada de 6 luni cu o firma pentru un post de Java Intern.
Aceasta il va plati timp de 3 luni de zile cu 400$ brut (adica 1200 lei net) si urmatoarele 3 luni cu 600$ (cel putin aceasta este oferta).
DAR... i s-a spus faptul ca daca accepta sa semneze contractul de internship va avea o clauza prin care va fi obligat sa ramana la ei sa lucreze timp de 1 an de zile pentru 800$ pe luna (sal.minim pe economie).

Este legal ca in contractul de Internship sa existe o CLAUZA prin care sa il oblige sa ramana la ei timp de inca cel putin 1 an de zile?? Nu este ABUZIVA aceasta clauza?

Nu poate face Internshipul linistit si abia apoi sa decida ce va face?

Multumesc.
Ultima modificare: Luni, 15 Iulie 2024
madalinale, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:58, 15 Iulie 2024
Ordinul; nr. 2.004 din 9 august 2018 privind aprobarea modelelor-cadru ale certificatului și contractului de internship, precum și al cererii pentru solicitarea primei de promovare a angajării stabileste modelul xde contract .

La încetarea contractului de internship, părțile pot conveni ca activitatea să continue prin încheierea, în condițiile legii, a unui contract individual de muncă.

In opinia mea, este o clauza abuziva....
Ultima modificare: Luni, 15 Iulie 2024
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură