avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. Am scanat prin aplicatia Pago o factura de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. Am scanat prin aplicatia Pago o factura de la un furnizor ...

Buna ziua. Am scanat prin aplicatia Pago o factura de la un furnizor pe alt furnizor. Am primit confirmarea Pago, pe email ca am efectuat plata catre furnizorul in care am scanat factura dar nu apar la nici unul cum ca am facut plata. Nici la cel cu scaner, nici la cel cu factura. Cum procedez ,carei autoritati ma pot adresa daca nu rezolv cumva cu Pago situatia?
Cel mai recent răspuns: usernoudinromania , utilizator 13:04, 25 Iulie 2024
Aveți răbdare 24 ore apoi contactați banca prin care ati facut plata
Bună ziua - încercați să luați legătura cu echipa lor de suport pe live chat din aplicație sau pe mail. pe mine m-au ajutat în trecut destul de repede.

~ final discuție ~