avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Transfer personal intre institutii publice
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Transfer personal intre institutii publice

Buna seara! Care este posibilitatea si modalitatea, in momentul de fata si in conditiile legii, de a face transfer de personal intre doua institutii publice? Mentionez ca persoana care intentioneaza sa se transfere este numita in functie prin dispozitie (consilier IA) si functia pe care doreste sa se transfere este o functie contractuala (consilier II).
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:03, 7 August 2024
Art. 32 din Legea-cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, reglementeaza transferul ca modalitate de ocupare a unui post vacant, in relatia dintre institutii bugetare. Astfel, alin. (1) prevede ca ocuparea unui post vacant in sistemul bugetar se poate face si prin transfer, daca se realizeaza de pe un post din sistemul bugetar, similar sau echivalent, iar alin. (2) prevede ca transferul poate avea loc dupa cum urmeaza:
a) in interesul serviciului, numai cu acordul scris al persoanei care se transfera;
b) la cererea persoanei, in urma aprobarii cererii de transfer de catre conducatorul autoritatii sau institutiei publice la care se solicita transferul si de la care se transfera.

~ final discuție ~