avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Inscrieri in cazierul judiciar
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Inscrieri in cazierul judiciar

Va rog spuneti-mi ce intelegeti Dvs. prin urmatoarele:

În certificatul de cazier judiciar nu se înscriu:

....................................

b) măsurile de siguranţă luate fără aplicarea unei pedepse, cu excepţia internării medicale, interzicerii de a ocupa o funcţie sau de a exercita o profesie, o meserie ori o altă ocupaţie, interzicerii de a se afla în anumite localităţi şi a expulzării.

Daca eu sunt student la drept si am avut o amenda administrativa , pot exercita dupa studii o profesie din domeniul juridic?

Sau daca sunt la economie si vreau sa devin auditor sau altceva ( care necesita inscriere intr-un organism profesional), si am aceeasi problema , se poate?

Multumesc !

Cel mai recent răspuns: ContSters24701 , utilizator 20:35, 17 Noiembrie 2006
Amenda administrativa se aplica atunci cand fapta savarsita nu are un grad de pericol social ridicat pentru a fi considerata infractiune, adica nu sunt intrunite toate elementele constitutive ale unei infractiuni. Daca esti la drept vei invata in anul II la drept penal partea generala. Daca amenda care ti s-a aplicat este administrativa, e logic ca nu este PENALA, si deci nu va figura in cazierul judiciar. Mai mult o amenda penala se sterge din cazier dupa 1 an, asa ca pana ai fi terminat tu studiile, s-ar fi sters. Insa grija mare, cine fura azi un ou , maine........ Si sigur treci pe amenda PENALA.
Oho !
Stai usurel ca n-am facut nimic eu !