avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Retur produse online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Retur produse online

Retur produse online
Buna, as dori un pic de ajutor daca se poate. Am facut o comanda online de produse de imbracaminte. In cele din urma, am optat pentru a trimite inapoi o parte din ele deoarece nu erau ce imi doream. Cererea de retur a fost facut catre vanzator si curier in a13a zi dupa ce am receptionat comanda, iar produsele au fost predate catre curier la inceputul celei de-a14a zi. Vanzatorul refuza sa imi accepte returul si sa imi returneze banii, deoarece spune ca el a primit produsele in a15a zi doar.
Ma puteti lamuri putin, va rog, cum este situatia? Cele 14 zile inseamna pana cand am dreptul sa trimit produsele? Sau pana cand vanzatorul le primeste inapoi?
M-ar ajuta eventual si un articol de lege daca se poate, deoarece nu reusesc sa gasesc ceva concret.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 20:04, 5 August 2024
OUG 34/2014
art 14:
Obligațiile consumatorului în cazul retragerii
(1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

~ final discuție ~