avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 570 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Va salut. Intampin și eu o problema legata de locul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Va salut. Intampin și eu o problema legata de locul de munca, ...

Va salut.

Intampin și eu o problema legata de locul de munca, puțin mai alambicata.

În 2016, am fost angajat de o companie a unui consiliu local, iar în 2020 pana in prezent, am fost transferat de aceasta la o alta societate a aceluiași consiliu local, dar fără ca eu sa îmi dau acordul.
Între timp, mie noua societate, mi-a facut acte adiționale de schimbare a încadrării, cat si a salariului, la contractul din 2016 pe care îl aveam cu cealaltă societate.
Mentionez ca am suspiciunea ca altcineva ar fi semnat în locul meu acel transfer, iar eu de la vechea societate, nu am facut nici macar lichidarea.
Intrebarea mea este: este legal sa facă acte adiționale noua firma, la contractul de la vechea firma? Este posibil asa ceva?
Ultima modificare: Joi, 8 August 2024
alexstana1988, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:58, 8 August 2024
Transferul poate avea loc după cum urmează:
a) în interesul serviciului, numai cu acordul scris al persoanei care se transferă;
b) la cererea persoanei, în urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorității sau instituției publice la care se solicită transferul și de la care se transferă.

In speta, solicitati in scris celor doi angajatori sa va elibereze copie de pe acordul dat de dvs privind transferul .
Va multumesc pt raspuns. Dar în speta pe care am prezentat-o, ce părere aveți? In ideea in care eu nu mi am dat demisia, nu sm facut lichidarea, si mi se fac acte adiționale la un contract pe vechea firma. Cum se poate face asa ceva ?


Cornel Vasile a scris:

Transferul poate avea loc după cum urmează:
a) în interesul serviciului, numai cu acordul scris al persoanei care se transferă;
b) la cererea persoanei, în urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorității sau instituției publice la care se solicită transferul și de la care se transferă.

In speta, solicitati in scris celor doi angajatori sa va elibereze copie de pe acordul dat de dvs privind transferul .

Ultima modificare: Joi, 8 August 2024
alexstana1988, utilizator
Exista si posibilitate sa fi semnat cineva in locul dvs ..dar , e doar o presupunere.

~ final discuție ~