Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Bună ziua! Am o cunoștință care a fost fraudat grav. I au luat din cont foarte mulți bani. I a fost clonat telefonul , s a accesat apoi aplicația băncii, și s au golit conturile . Plângere la poliție .. etc… toată lumea îi încurajează să si vada de treabă ca nu se mai recuperează nimic. Întrebarea este dacă este dovedit ca s a fraudat, banca nu despăgubește cumva? Este cam aceeași chestie cu clonarea cardului pan la urma. Și în cazul clonării cardului parcă se despăgubește ceva din suma pierdută . Mulțumesc !
Din pacate nu cunosc drept bancar ca sa va ajut concret. Insa daca vrea o sansa, ar trebui sa consulte macar un avocat care sa aiba aceasta specializare si experienta.
Totusi, cardurile si ATMurile sunt raspunderea bancilor, iar telefonul este raspunderea proprietarului persoana fizica, asa incat cele doua nu sunt cam aceeasi chestie.