avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1149 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problemele pe care le am au început în ianuarie ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problemele pe care le am au început în ianuarie 2024, când ...

Problemele pe care le am au început în ianuarie 2024, când am fost sunat de către un agent Vodafone pentru a mi se propune un abonament foarte avantajos, ( de menționat ca nu am fost niciodată clientul lor, iar oferta era pe persoana juridica).
I am răspuns foarte politicos ca nuneste cazul pentru ca nu am nevoie și tocmai ce inceiasem un contract cu cei de la Telekom pentru a beneficia de un telefon. I am salvat nr în tel ca dacă pe viitor voi avea nevoie sa apelez la el.
Buuuun!
O luna mai târziu ma trezesc cu factura acasă! O desfac deoarece mi a atras atenția sigla după plic, știind ca eu nu am nimic la ei și surpriza. Aveam un abonament cu vreo 22 de nr de tel.
Abonamentul avea 6 luni gratuitate, după care începeau plățile.
Merg cu plicul într un magazin și spre stupoarea mea constat ca agentul marii companii Vodafone mi a făcut abonament după discuția telefonica deși eu nu am acceptat nimic și nu I am pus la dispoziție niciun act, cu atât mai mult ca vorbim despre contract pe firma.
Contractul a fost fals, adresa de mail, falsa, totul fals mai puțin cui-ul firmei și buletinul meu care erau fix cele pe care eu le trimisesem către telekom în luna ianuarie . Cu alte cuvinte, cei doi agenți se cunoșteau și au făcut " schimb" între ei. De aici a urmat o discuție între mine și agentul în cauza care m a sunat sa și ceara scuze și sa ma asigure ca totul se va anula dar sa nu ii fac rău. Am trecut cu vederea însă se pare ca el nu s a ținut de cuvânt și în momentul de fata am primit factura de 2100 de lei de la Vodafone.
Întrebarea mea este , CUI sa ma adresez pentru a rezolva problema?
Cel mai recent răspuns: Cumparatoronline , utilizator 18:24, 27 August 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
pentru probleme intre firme va adresati unui avocat
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ar trebui sa începeți cu sesizări scrise și înregistrate către ,,firma de telefonie etc.apoi dacă e cazul o plângere penala etcetc.zDaca încearcă sa va oblige sa plătiți apelați la av urgent..
Ultima modificare: Marți, 13 August 2024
gi-jane2, moderator
Când ați mers cu plicul la un magazin ați făcut și o sesizare și ați returnat plicul?
Am făcut o sesizare pe care ei nu au înregistrat o

Alexandru Surcel a scris:

Când ați mers cu plicul la un magazin ați făcut și o sesizare și ați returnat plicul?

Magazinul ăla era chiar al firmei de telefonie mobilă sau niște dealeri? Nu cred că ați fost la o agenție a operatorului de telefonie mobilă, acolo nu se punea problema să nu se înregistreze sesizarea.
Ultima modificare: Marți, 20 August 2024
Alexandru Surcel, Avocat