avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1171 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problemele pe care le am au început în ianuarie ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problemele pe care le am au început în ianuarie 2024, când ...

Problemele pe care le am au început în ianuarie 2024, când am fost sunat de către un agent Vodafone pentru a mi se propune un abonament foarte avantajos, ( de menționat ca nu am fost niciodată clientul lor, iar oferta era pe persoana juridica).
I am răspuns foarte politicos ca nuneste cazul pentru ca nu am nevoie și tocmai ce inceiasem un contract cu cei de la Telekom pentru a beneficia de un telefon. I am salvat nr în tel ca dacă pe viitor voi avea nevoie sa apelez la el.
Buuuun!
O luna mai târziu ma trezesc cu factura acasă! O desfac deoarece mi a atras atenția sigla după plic, știind ca eu nu am nimic la ei și surpriza. Aveam un abonament cu vreo 22 de nr de tel.
Abonamentul avea 6 luni gratuitate, după care începeau plățile.
Merg cu plicul într un magazin și spre stupoarea mea constat ca agentul marii companii Vodafone mi a făcut abonament după discuția telefonica deși eu nu am acceptat nimic și nu I am pus la dispoziție niciun act, cu atât mai mult ca vorbim despre contract pe firma.
Contractul a fost fals, adresa de mail, falsa, totul fals mai puțin cui-ul firmei și buletinul meu care erau fix cele pe care eu le trimisesem către telekom în luna ianuarie . Cu alte cuvinte, cei doi agenți se cunoșteau și au făcut " schimb" între ei. De aici a urmat o discuție între mine și agentul în cauza care m a sunat sa și ceara scuze și sa ma asigure ca totul se va anula dar sa nu ii fac rău. Am trecut cu vederea însă se pare ca el nu s a ținut de cuvânt și în momentul de fata am primit factura de 2100 de lei de la Vodafone.
Întrebarea mea este , CUI sa ma adresez pentru a rezolva problema?
Cel mai recent răspuns: Cumparatoronline , utilizator 18:24, 27 August 2024
Îmi cer scuze, ce faceți dvs pentru firmă? Orice mic funcționar știe că o corespondență se înregistrează. Nu se pleacă de acolo.

Marica Georgiana a scris:
Am făcut o sesizare pe care ei nu au înregistrat-o

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am avut aceeasi situatie cu Vodafone Romania, un angajat i-a facut tatalui meu octogenar 2 abonamente de mobil in mod abuziv, pacalindu-l (el avand deja un abonament la alta companie). Dupa aprox. 6 luni am rezolvat situatia doar cu interventia Protectiei consumatorului. Situatia este bine stiuta, folosita de toti operatorii; in fuga dupa indeplinirea target-ului aberant impus de acesti operatori, multi angajati cad in ispita de a insela. Succes, se poate rezolva cu documente justificative.

~ final discuție ~